نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر جدید گیم پلی بازی Middle-earth: Shadow of War

استودیو مونولیث اخیرا ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر کرده است. 

بازی Middle-earth: Shadow of War چندی پیش رسما به عنوان دنباله بازی Middle-earth: Shadow of Mordor معرفی شد و همان ویدیو اول بازی کافی بود تا این بازی به یکی از مورد انتظار‌ترین آثار امسال تبدیل شود. مونولیث چندی پیش هم اولین تریلر گیم‌پلی بازی را منتشر کرد و حال در جدیدترین اخبار بازی، شاهد انتشار ویدیو دیگری از گیم‌پلی این بازی هستیم که در آن می‌توان شهر محاصره‌شده Minas Ithil را مشاهده کرد. 

در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

همان‌طور که در ویدیو هم دیده می‌شود، بازی Middle-earth: Shadow of War از حیث گیم‌پلی شباهت زیادی به نسخه قبلی این سری دارد و در آن باید اطلاعات مختلفی را از طریق ارک‌ها کسب کرده و سپس به سراغ هدف‌تان بروید. همچنین با وارد شدن به حالت Wraith، می‌توانید نقاط ضعف و قوت دشمن را شناسایی کنید. 

همچنین مساله دیگری که در این ویدیو هم دیده می‌شود این است که در این نسخه شاهد حضور افراد بیش‌تری در کنار شخصیت اصلی خواهیم بود که این افراد در نبرد‌ها هم در کنار شما شرکت کرده و مبارزه خواهند کرد. 

بازی Middle-Earth: Shadow Of War در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگوست) در آمریکا و ۳ شهریور (۲۵ آگوست) در اروپا برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. سازندگان بازی چندی پیش در مصاحبه‌ای توضیحاتی در مورد ویژگی‌های مختلف این بازی ارائه کردند که می‌توانید آن‌ها را در زومجی بخوانید. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده