// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی Yooka-Laylee

بازی Yooka-Laylee امروز برای پلی‌استیش 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

تیم17 (Team17) و Playtonic Games امروز با انتشار یک تریلر زیبا بازی Yooka-Laylee را برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌کنند. در حقیقت استودیوی پلی‌تونیک با حضور چندی از توسعه‌دهندگان سابق استودیوی Rare در دوران نینتندو 64 تاسیس شده و بازی Yooka-Laylee یک بازی سه‌بعدی پلتفرمر با حال و هوای بازی‌های آن دوران است. بازی Yooka-Laylee نخستین بار در قالب یک کمپین کیک‌استارتر در ماه می ۲۰۱۵ معرفی شد و توانست بودجه خوبی نیز کسب کند. در واقع این بازی به عنوان جانشین معنوی بازی Banjo-Kazooie، ساخته‌ استودیوی Rare شناخته می‌شود.

در بازی Yooka-Laylee با یوکا و لیلی همراه می‌شوید تا در جهانی بزرگ و رنگارنگ به کشف ویژگی‌های مختلف بپردازید. البته یوکا و لیلی در کنار معماها با چالش‌های دیگری نیز از جمله ارتشی از دشمنان روبرو هستند که با کمک شما باید از سد آن‌ها عبور کنند. هر یک از این شخصیت‌ها دارای حرکت‌های ویژه‌ای به عنوان قهرمانان داستان هستند که برای عبور از چالش‌های بازی کاربرد دارند.

از جمله ویژگی‌های بازی به طور خلاصه می‌توان به مهارت‌های بسیار یوکا و لیلی اشاره کرد که با کمک شخصیت Trowzer آزاد می‌شوند. در بازی Yooka-Laylee همچنین دیوید وایز و گرنت کرک‌هاپ دو آهنگساز نام‌آشنای مجموعه Donkey Kong Country و Banjo-Kazooie به عنوان آهنگساز حضور داشته‌اند. بازی Yooka-Laylee همچنین از حالت Co-op پشتیبانی می‌کند؛ به شکلی که یکی از دوستان‌تان می‌تواند در نقش شخصیت منحصر به فردی با گیج کردن دشمنان به یوکا و لیلی برای عبور از چالش‌‌ها کمک کند. نبرد با باس‌ها، چالش‌های گاری معدن، کوئیزها و ۸ بازی چندنفره منحصر به فرد از دیگر ویژگی‌های ساخته‌ی پلی‌تونیک گیمز هستند.

بازی Yooka-Laylee اکنون با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده است. با توجه به اخبار بازی، علاوه بر پلتفرم‌های فوق عرضه‌‌ بازی برای نینتندو سوییچ نیز تایید شده است؛ هرچند هنوز تاریخ عرضه‌ی آن اعلام نشده است. شما می‌توانید تریلر روز انتشار بازی را از پایین تماشا کنید:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده