نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

بازی Uncharted: The Lost Legacy شاید بیش از ۱۰ ساعت گیم پلی داشته باشد

یکی از مسوولان ناتی‌داگ اخیرا اعلام کرده که Uncharted: The Lost Legacy گیم‌پلی کوتاهی نخواهد داشت. 

Uncharted: The Lost Legacy اولین نسخه فرعی از سری آنچارتد است که اولین بار در جریان PSX 2016 معرفی شد و در تاریخ نامعلومی برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده که شاید این بازی بیش از ۱۰ ساعت گیم‌پلی داشته باشد. آرن میر، مسوول روابط عمومی ناتی‌داگ، اخیرا مصاحبه‌ای با IBTimes داشت و در آن گفت:

سال‌ها پیش، زمانی که از ما پرسیده می‌شد که آیا دوست داریم یک بسته الحاقی داستانی برای بازی‌های آنچارتد بسازیم، می‌گفتیم که ما واقعا آن نظم لازم برای انجام این کار را نداریم و اگر بخواهیم یک بسته الحاقی داستانی بسازیم، نتیجه یک بازی کامل خواهد بود!

دلیل این امر این است که ما نمی‌توانیم خودمان را محدود کنیم و حال این اتفاق برای Uncharted: The Lost Legacy هم رخ داده است. زمانی که قصد داشتیم داستان این بازی را پی‌ریزی کنیم، متوجه شدیم که تجربه نهایی بیش از ۱۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت و فهمیدیم که ما واقعا قادر نیستیم تجربه‌ای کوتاه خلق کنیم. 

درست است که میر به طور دقیق اعلام نکرده که بازی چند ساعت گیم‌پلی خواهد داشت ولی مشخص است که ناتی‌داگ تجربه‌ای کوتاه خلق نکرده و چیزی از داستان بازی حذف نکرده است و در نتیجه شاهد یک بازی کوتاه نخواهیم بود. 

در بازی Uncharted: The Lost Legacy شاهد حضور شخصیت‌های کلوئی و ندین خواهیم بود و خبری از نیتن دریک در این بازی نخواهد بود. همچنین این بازی یک تجربه کاملا مستقل است و برای بازی کردن آن نیازی به داشتن Uncharted 4 نخواهید داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده