نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

تریلر معرفی شخصیت Flash در بازی Injustice 2

استودیو ندررلم با انتشار تریلر جدیدی شخصیت Flash در بازی Injustice 2 را معرفی کرد.

همانطور که استودیو ندررلم وعده داده بود که امروز تریلر جدیدی با محوریت شخصیت Flash در بازی Injustice 2 منتشر خواهد شد؛ این استودیو به وعده خود عمل کرد و تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که این ابرقهرمان دوست‌داشتنی را معرفی می‌کند. براساس اخبار بازی جدید، این تریلر توانایی‌ها و ضربات ویژه فلش در برابر دشمنان را نشان می‌دهد.

شخصیت Flash، یک ابر قهرمان از دنیای کتاب‌های کمیک DC است که اولین حضور او در کتاب‌های کمیک به سال ۱۹۳۹ برمی‌گردد. فلش دارای سرعت بالایی است و با نام مستعار Scarlet Speedster شناخته می‌شود. این ابر قهرمان دارای توانایی‌های دویدن با سرعت بالا، حرکات سریع و بدنی با انعطاف بالا است. شما می‌توانید نمای کلی از این ابر قهرمان را مطالعه کنید:

Flash به عنوان سریع‌ترین انسان شناخته می‌شود. بری آلن بعد از جدا شدن از رژیم، خود را بازنشسته کرد اما دشمن جدیدی بر علیه انسان‌های بی‌گناه قیام کرد و او تصمیم به بازگشت و مبارزه با دشمن گرفت.

بازی Injustice 2 در روز ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ روی کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید این تریلر زیبا را در پایین تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده