نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok

کمپانی مارول استودیو سرانجام اولین تریلر فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرد.

سرانجام کمپانی مارول اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرد. در این تریلر با شخصیت هلا که شخصیت شرور و منفی این فیلم است، بیشتر آشنا می‌شویم و همچنین به سیاره ساکار ملقب به سیاره هالک، نیز سفر می‌کنیم. این فیلم، سومین فیلم از سه گانه ثور (Thor) است که در آن شخصیت هالک نیز حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

| |

اتفاقات این فیلم پس از حوادث فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) جریان دارد. در این تریلر ثور را مشاهده می‌کنیم که پس از مبارزه‌ای که با هلا بر روی زمین انجام می‌دهد، چکش خود را که میولنیر نام دارد، از دست می‌دهد و به سیاره ساکار تبعید و در آنجا توسط والکری دستگیر می‌شود. هلا نیز به آزگارد می‌رود و ارتش این شهر را به راحتی شکست می‌دهد و آماده فراخواندن راگناروک می‌شود. در پایان این تریلر ثور آماده نبرد گلادیاتوری می‌شود و در میدان نبرد هالک، دوست قدیمی خود را مشاهده می‌کند،‌ اما هالک قصد مبارزه با ثور را دارد و وی مجبور به جنگیدن با هالک می‌شود. علاوه بر این، مارول اولین پوستر رسمی فیلم Thor: Ragnarok را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Poster

همچنین در این تریلر لوکی را با ظاهر جدیدش مشاهده می‌کنیم، اما خبری از اودین در این تریلر نبود. طی ماه گذشته، مارول اولین تصاویر رسمی فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرد. پس از آن اطلاعاتی را از اتفاقاتی که قرار است در فیلم Thor: Ragnarok شاهد آن باشیم، به اشتراک گذاشت و مدتی پیش نیز تصویر تبلیغاتی جدیدی از این فیلم منتشر کرد که در این تصویر ثور و هالک را در میدان نبرد گلادیاتوری سیاره ساکار مشاهده می‌کنیم که در کنار هم قرار گرفته‌اند. اواخر ماه بهمن گذشته نیز مارول تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده بود.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/ هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده