نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

نینتندو سوییچ سفارشی شده با طرح مجموعه Gundam

فردی تایلندی با رنگ زدن تجهیزات نینتندو سوییچ خود، حال‌وهوای سری انیمه‌های Gundam را به آن‌ها بخشیده است.

عرضه شدن هر کنسول جدیدی با استقبالی ویژه از سوی علاقه‌مندان سفارشی‌سازی این محصولات روبه‌رو می‌شود و نینتندو سوییچ هم، به‌عنوان کنسولی جدید، مورد توجه این دسته از مشتریان‌اش قرار گرفته است. پس از تبدیل شدن نینتندو 64 به داک نینتندو سوییچ، این‌بار در اخبار کنسول‌های بازی با دستگاهی روبه‌رو می‌شویم که رنگ‌وبوی یک مجموعه‌ی قدیمی ژاپنی را به خودش گرفته است.

یکی از طرفداران تایلندی نینتندو، با نام کاربری LOVENIN، چندی پیش به‌دنبال خریداری نسخه‌ی Neon سوییچ بوده (همانی که کنترلرهای رنگی دارد) که به‌اشتباه مدل معمولی این محصول را تهیه می‌کند. در این میان، گویا جوی-کان خاکستری‌رنگ کنسول به مذاق LOVENIN خوش نمی‌آید و همین باعث می‌شود تا او به فکر تغییر دادن ظاهر دستگاه بیفتد؛ کاری که در نهایت به رنگ خوردن دوباره‌ی داک آن و کنترلرهای‌اش منجر می‌شود؛ آن‌هم به‌شکلی که یادآور انیمه‌ها و مانگاهای علمی-تخیلی گاندام (Gundam) است.

کنسول نینتندو سوییچ سفارشی با طرح گاندام

یکی از دلایلی که باعث شده کیفیت کار LOVENIN راضی‌کننده از آب دربیاید این است که او جوی-کان‌ها را سَرسری رنگ‌آمیزی نکرده است؛ بلکه همان‌طور که مشاهده می‌کنید نخست بدنه‌ی کنترلرها را جدا کرده و سپس رویه‌ی آن‌ها را با خیالی راحت و به‌شکلی درست‌وحسابی رنگ زده است.

ساخت کنسول نینتندو سوییچ سفارشی با طرح گاندام

ساخت کنسول نینتندو سوییچ سفارشی با طرح گاندامتصویر پایین هم نتیجه‌ی کار را در کنار یک مجسمه‌ی مِکا (ربات جنگجو) نشان می‌دهد.

کنسول نینتندو سوییچ سفارشی با طرح گاندام

نظر شما درباره‌ی این طرح چیست؟ شخصاً تمایلی دارید که کنسول‌های‌تان را سفارشی‌سازی کنید یا آنکه ظاهر اصلی‌شان را ترجیح می‌دهید؟


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده