نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی داستانی بازی Nioh

کمپانی کوئی تکمو تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی داستانی بازی Nioh را اعلام کرد.

بازی Nioh، ساخته جدید استودیو تیم نینجا، چندی پیش منتشر شد و مورد استقبال گیمر‌ها و منتقدین نیز قرار گرفت. سازندگان بازی پیش‌تر هم اعلام کرده بودند که قصد دارند با انتشار محتویات جدید برای این بازی، از آن پشتیبانی کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی، کوئی تکمو، ناشر بازی، تاریخ انتشار بسته الحاقی داستانی Dragon of the North این بازی را اعلام کرده است. Dragon of the North اولین بسته الحاقی داستانی بازی است و در تاریخ ۱۲ اردیبهشت (۲ می) منتشر خواهد شد. پیش‌تر اعلام شده بود که این بسته در اواخر ماه آوریل منتشر خواهد شد که حال شاهد هستیم این DLC چند روز دیرتر منتشر می‌شود. 

قیمت اولین بسته الحاقی داستانی بازی در ژاپن ۱۳۰۰ ین (تقریبا ۱۱/۵ دلار) خواهد بود. این بسته شامل سناریو، سلاح، شخصیت‌ها، ارواح نگهبان، Yokai‌ها و همچنین مناطق کاملا جدید خواهد بود. همچنین در روز انتشار این بسته الحاقی، یک آپدیت جدید نیز منتشر خواهد شد که نبرد‌های گیمر در برابر گیمر (PvP) و یک سری ویژگی دیگر را به بازی اضافه می‌کند. 

این بسته الحاقی همچنین یک شخصیت تاریخی به اسم Date Masamune را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. 

بازی Nioh به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد و در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

بازی Nioh با در اختیار داشتن یک داستان تاریخی و ترکیب آن با دست نوشته مارکو پولو سعی کرده تا دنیای جدیدی را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد که در این راه موفق بوده است. همچنین در بخش‌های دیگر نظیر گیم‌ پلی توانسته تا حد زیادی موفق شود و وجود یک سری مشکلات نظیر عملکرد نامناسب هوش مصنوعی سبب شده تا بازی Nioh به یک بازی کامل تبدیل نشود. با این حال نمی‌توان منکر نقاط قوت و ارزش بالای این بازی شد و قطعا تجربه‌ی این اثر بر علاقه‌مندان این سبک واجب است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده