// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸

اطلاعات جدید نسخه پلی استیشن 4 بازی The Silver Case

کمپانی NIS America اطلاعاتی جدید از بازی The Silver Case ساخته سودا 51 منتشر کرد. 

 بازی The Silver Case ساخته سودا 51 کمتر از دو هفته دیگر برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. حال طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی NIS America، ناشر بازی The Silver Case، اطلاعات جدیدی از این بازی را منتشر کرده است. بازی The Silver Case در تاریخ  ۲۹ فروردین (۱۸ آوریل) در آمریکا و یک اردیبهشت (۲۱ آوریل) برای کنسول سونی در اروپا عرضه خواهد شد. 

در ادامه این خبر اطلاعاتی از دو چپتر داستانی جدید این بازی منتشر شده است. چپتر‌های بازی The Silver Case به نام‌های Whiteout Prologue و YAMI در انحصار پلی‌استیشن 4 بوده و هر کدام روایت‌های مختلفی در بازه‌های زمانی متفاوتی ارائه می‌کنند.

چپتر  Whiteout Prologue در واقع چپتر کوتاهی است که وقایع پس از بازی The Silver Case را به نمایش می‌گذارد. به عبارتی این چپتر پلی بین The Silver Case و The Silver Case: Ward 25 خواهد بود. 

از طرفی چپتر Yami ادامه‌ی چپتر قبلی است و از نظر زمانی قسمت بلند‌تری به حساب می‌آید و وقایع آن چند ماه بعد رخ خواهد داد و شما در قالب یک شخصیت جدید به بازی کردن می‌پردازید. بازی The Silver Case هم‌اکنون برای کاربران رایانه‌های شخصی در سترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده