نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تبدیل نینتندو 64 به داک نینتندو سوییچ

فردی خوش‌ذوق دستگاه نینتندو 64 قدیمی‌اش را به داک نینتندو سوییچ تبدیل و ویدیوهای آن را هم منتشر کرده است.

سفارشی‌سازی کنسول‌ها یکی از مواردی است که گهگاه در اخبار کنسول‌های بازی به آن‌ها برمی‌خوریم. این‌بار یکی از طرفداران نینتندو، ساخته‌ی جدید این کمپانی را در قاب محصولی قدیمی جا داده است.

Tettzan777، کاربر وب‌سایت ردیت، دستگاهی به نام «نینتندو سوییچ 64» ساخته است که جایگزینی برای پایه یا داک کنسول سوییچ به شمار می‌رود. او برای ساختن این وسیله از بدنه‌ی یک کنسول نینتندو 64 قدیمی استفاده کرده که می‌توانید نتیجه‌ی کارش را در ویدیوی پایین مشاهده کنید.

| |

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، Tettzan777 درگاه کارتریج نینتندو 64 را به‌عنوان محل قرارگیری سوییچ در نظر گرفته و پورت‌های کنترلر کنسول قدیمی را هم با درگاه‌های USB جایگزین کرده است. ویدیوی دوم روند ساخته شدن نینتندو سوییچ 64 را نشان می‌دهد.

| |

سازنده‌ی این داک می‌گوید که فضای زیادی بین آن و نینتندو سوییچ وجود دارد و در نتیجه، بعید است که کنسول با آن برخورد کند و خش بردارد؛ این درحالی است که شماری از دارندگان سوییچ به این موضوع اشاره کرده‌اند که بخشی‌هایی از صفحه‌ی کنسول ممکن است در اثر برخورد با بدنه‌ی داک اصلی محصول خراشیده شود. در این میان، Tettzan777 می‌خواهد با اضافه کردن یک پروفیل قوطی به درگاه کارتریج نینتندو 64، آن‌هم با رویه‌ای نمدی، وضعیت قرارگیری سوییچ در این داک را بازهم بهبود ببخشد. گویا او مجموعاً ۱۳ دستگاه نینتندو 64 ازکارافتاده در اختیار داشته و داک فعلی را با استفاده از بدنه‌ی کنسولی ساخته که وضعیت‌اش از همه‌ی آن‌ها وخیم‌تر بوده است.

نظر شما درباره‌ی این ایده چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده