نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

HTC شریک تجاری محتوای واقعیت مجازی فیلم بعدی اسپیلبرگ خواهد بود

شرکت تایوانی HTC، به صورت رسمی تبدیل به شریک تجاری فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ برای تولید محتوای واقعیت مجازی شد.

یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸، فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با نام Ready Player One است که بر اساس رمانی به همین نام در دست ساخت است. حال کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی اعلام کرد که به صورت رسمی، شریک تجاری این فیلم شده است و قرار است محتوای واقعیت مجازی را برای این فیلم تولید کند. 

برادران وارنر و HTC یک شراکت استراتژیک را برای اکران این فیلم علمی تخیلی شکل داده‌اند. داستان این فیلم نیز به طور کامل در دنیای واقعیت مجازی رخ می‌دهد و فیلم برای اکران در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۹۷) برنامه‌ریزی شده است. ریکارد استیبر، رئیس وایو‌پورت (بخش واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی و هدست HTC Vive) در اینباره گفت:

Ready Player One یکی از موردانتظارترین فیلم‌های دنیا است و پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای موفقیت در بازار جهانی دارد. این فیلم به طور کامل دنیای واقعیت مجازی را نشان می‌دهد. هدست وایو، تا به اینجا توانسته تجربیات واقعیت مجازی فوق‌العاده‌ای را برای کاربران رقم بزند و اکنون پیشرفته‌ترین هدست واقعیت مجازی بازار به حساب می‌آید و ما از اینکه به شریک برادران وارنر تبدیل شده‌ایم، بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم. ما قصد داریم که این تجربیات را به تمام افراد دنیا ارائه دهیم.

HTC قصد دارد که محتوای واقعیت مجازی مختلفی را برای دارندگان هدست وایو بر اساس دنیای فیلم Ready Player One تولید کند. این محتوا از طریق پلتفرم Viveport در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این وایو برنامه دارد محتوایی را که با الهام از دنیای Ready Player One ساخته است، در نقاط مختلف دنیا و در استندهای مخصوص، به نمایش در بیاورد. بلیر ریچ، رئیس بخش بازاریابی بین‌المللی برادران وارنر در این رابطه گفت:

دنیای واقعیت مجازی Ready Player One فوق‌العاده پیشرفته، درگیر کننده و پیچیده است و با کمک وایو، ما بهترین سیستم‌ها را انتخاب کردیم تا بتوانیم آینده واقعیت مجازی را به علاقمندان نشان دهیم و برای تحقق این تصمیم، وایو بهترین شریکی بود که ما می‌توانستیم انتخاب کنیم. علاوه بر پیشرفته بودن تکنولوژیشان، آنها دسترسی فوق‌العاده‌ای به بازارهای جهانی دارند. ما از اینکه HTC Vive شریک تجاری فیلم Ready Player One محسوب می‌شود، بسیار خوشحال هستیم و از اینکه قصد داریم تا زمان اکران فیلم با آنها کار کنیم،‌ فوق‌العاده هیجان‌زده‌ایم.

تای شریدان، الیویا کوک، بن مندلسون، تی‌جی‌ میلر، سایمون پگ و مارک رایلنس از بازیگران این فیلم هستند و زک پن و ارنست کلاین وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن را بر عهده داشتند. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده