نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

داستان فصل دوم Westworld به صورت مستقیم ادامه فصل اول نخواهد بود

جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقین سریال فوق‌العاده اسرارآمیز و موفق Westworld، توضیحاتی در رابطه با داستان فصل دوم این سریال ارائه کردند.

این مطلب ممکن است داستان فصل اول سریال وست‌ورلد را فاش کند.

یکی از سریال‌های بسیار موفق سال گذشته، محصول جدید HBO با نام Westworld بود. با اینکه فصل دوم این سریال تا سال ۲۰۱۸ پخش نخواهد شد، از همین حالا کار ساخت فصل بعدی آن آغاز شده است. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقین این سریال، اخیرا در پنلی اعلام کردند که در حال نوشتن قسمت‌های بعدی آن هستند و فصل دوم، مانند فصل اول سریال، چند خط زمانی نخواهد داشت. در ادامه این پنل، آنها این تئوری را که اولین تصمیم واقعی مِیو این بود که از وست‌ورلد فرار نکند و به دنبال دختر گمشده‌اش بگردد، تایید کردند.

اد هریس، بازیگر نقش مرد سیاه‌پوش نیز چندی پیش اعلام کرده بود که فصل دوم Westworld، قرار نیست که زیاد به دنیای سامورایی که در پایان فصل یک دیدیم، بپردازد. حال وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی در گزارشی اعلام کرده که داستان فصل دوم سریال، دقیقا از جایی که فصل اول به پایان رسید، آغاز نخواهد شد. لیزا جوی در اینباره گفته بود که طرفداران به طور قطع تاثیرات اتفاقات پایان فصل اول را می‌بینند. نولان نیز اعلام کرد که به طور قطع فصل دوم، دقیقا از جایی آغاز نخواهد شد که فصل اول به پایان رسیده است.

صحبت‌های خالقین سریال، در تایید گزارشاتی است که قبلا منتشر شده بود. این گزاراشات مدعی شده بودند که فصل دوم سریال پیش از اینکه وارد وقایع بعد از فصل اول شود، داستان را از دید مهمانان روایت می‌کند. فصل اول Westworld، بیشتر روی این تمرکز داشت که آیا روبات‌ها می‌توانند به خودآگاهی برسند یا خیر و عواقب این اتفاقات را برروی مهمانان وست‌ورلد بررسی نکرده بود. 


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده