نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

آپدیت جدید نسخه موبایل فیفا منتشر شد

الکترونیک آرتز آپدیت جدیدی برای نسخه موبایل بازی فیفا منتشر کرده است. 

نسخه موبایل بازی فیفا (FIFA Mobile) یکی از بازی‌های ورزشی موبایل است که به صورت رایگان برای اندروید و آیفون در دسترس است. حال در جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز آپدیت جدیدی برای این بازی منتشر کرده است که ویژگی‌های متعددی را به آن اضافه می‌کند. یکی از مواردی که با آپدیت جدید به بازی اضافه شده است، ماموریت‌های روزانه است. از این پس هر روز یک سری ماموریت جدید در بازی وجود خواهد داشت که با انجام دادن آن‌ها، می‌توانید جوایز مختلفی را دریافت کنید. 

علاوه بر این، آپدیت جدید باعث ارتقای هوش مصنوعی بازی نیز می‌شود و از این پس بازیکن‌هایی که کیفیت بالایی دارند، عملکرد بهتری در زمین خواهند داشت. بهبود بعدی در نحوه چینش بازیکن‌ها در زمین در حالت Attack Mode اعمال خواهد شد و شاهد خواهید بود که بازیکنان‌تان از این پس بیش‌تر به ترکیبی که انتخاب کرده‌اید، پایبند هستند. بهبود داوری‌های بازی و همچنین کنترل‌های آن، دیگر تغییراتی هستند که آپدیت جدید در بازی اعمال می‌کند و باعث می‌شود تا تجربه این بازی بیش از پیش لذت‌بخش‌تر باشد. 

البته علاوه بر تمامی این تغییرات و بهبود‌ها، کیفیت یک سری از بازیکنان نیز در آپدیت جدید تغییر کرده است و ادن هازارد، بازیکن تیم چلسی، به اولین بازیکنی تبدیل شده که کیفیت کلی وی به ۱۰۰ می‌رسد. 


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده