// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۴

جزئیات بروزرسانی بعدی بازی GTA Online منتشر شد

کمپانی Rockstar Games جزئیات بروزرسانی جدید بازی GTA Online را که قرار است هفته آینده در دسترس قرار بگیرد، منتشر کرد.

همانطور که هفته پیش در زومجی خواندید، کمپانی راک‌ استار گیمز (Rockstar Games) جدیدترین بروزرسانی بخش چند نفره بازی Grand Theft Auto 5 یعنی GTA Online را معرفی کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، امروز  این کمپانی جزئیات و تاریخ انتشار این بروزرسانی را بر ملا کرد. این بروزرسانی که با نام Cunning Stunts: Special Vehicle Circuit  معرفی شد قرار است سه شنبه، ۲۴ اسفند ماه (۲۴ مارس) منتشر شود و ۲۰ نوع مسابقات استانت را در دسترس کاربران قرار دهد.

به نقل از سایت Rockstar Newswire، سازندگان اعلام کردند که مسابقات جدید به صورت ویژه برای اتومبیل‌های Rocket Voltic ،Ruiner 2000 و Blazer Aqua طراحی شده است و برای تجربه مسابقات جدید باید این اتومبیل‌ها را در اختیار داشته باشید تا بتوانید از قابلیت‌های این اتومبیل‌ها نظیر توربو در این مراحل استفاده کنید.

ضمنا اتومبیلی جدید با نام Progen GP1 نیز ۲۴ اسفند ماه به همراه این بروزرسانی به بازی GTA Online اضافه می‌شود که می‌توانید آن را در عکس زیر مشاهده کنید:

gta online

همچنین راک‌استار تعدادی از تخفیف‌های این بازی را نیز اعلام کرد که هم اکنون در دسترس کاربران است، این امتیازت شامل ۲۵ درصد تخفیف برای دفتر‌های اجرایی (Executive Offices) و انبار‌های اتومبیل (Executive Garages) است. همینطور تخفیف‌های زیادی برای اتومبیل‌های ویژه در نظر گرفته شده است که هنوز به جزئیات آن اشاره نشده است. بلاخره اعلام شد که کاربران هم اکنون می‌توانند با انجام ماموریت‌های ویژه اتومبیل‌های (Special Vehicle Missions) این بازی از دو برابر GTA$ و RP بهره ببرند، در حالی که در سوی دیگر بادیگارد‌ها و همکاران (Associates) می‌توانند در رویداد Promo، که تا ۲۳ اسفند ماه (۱۳ مارس) برگزار می‌شود از دو برابر GTA$ بهره ببرند.

چندی پیش راک‌استار اعلام کرد که در بهار ۹۶ شاهد انتشار حالت‌های جدید بخش Adversary خواهیم بود. این حالت‌ها شامل دو حالت Resurrection که ترکیبی از ورزش داج‌بال با حال و هوای طنز‌آمیز خواهد بود و حالت دیگری که به کاربران اجازه می‌دهد بازی را با زاویه دید بالا به پایین بازی کنند و تجربه‌ قدیمی و دو بعدی از بازی داشته باشند.

با گذشت بیش از ۳ سال از عرضه بازی Grand Theft Auto V این بازی توانست  به موفقیت‌های زیادی دست یابد و همچنان طرفداران زیادی را به خود جلب کند، تا جایی که چندی پیش توانست یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها در انگلستان شود. طبق آخرین آمار، این اثر توانسته ۷۵ میلیون نسخه به فروش برساند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده