// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

نسخه آزمایشی بازی Homefront: The Revolution منتشر شد

به تازگی نسخه‌ی آزمایشی (Trial) بازی Homefront: The Revolution برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت.

استودیو دم‌باستر و استودیو دیپ سیلور به تازگی اعلام کردند که نسخه‌ی آزمایشی بازی Homefront: The Revolution امروز برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این دو سازنده‌ی بازی همچنین اعلام کردند که پشتیبانی از  کنسول جدید پلی‌استیشن 4 پرو را نیز به این بازی اضافه کرده‌اند. در دیگر اخبار بازی نیز مشخص شد که جدیدترین بسته‌ی الحاقی این بازی که Beyond the Wall نام دارد، امروز منتشر می‌شود. نسخه‌ی Trial این بازی که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ذکر شده قابل دسترس است، اولین بخش Red Zone بازی را بصورت رایگان در اختیار شما می‌گذارد که شامل چهار ساعت گیم‌پلی در بخش تک‌نفره است. این نسخه همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا بصورت کامل به بخش همکاری چندنفره‌ی Resistance Mode دسترسی داشته باشید.

خبر خوب دیگر نیز که پیش‌تر به آن اشاره شد پشتیبانی بازی از ویژگی‌های پلی‌استیشن 4 پرو است که با آن شما می‌توانید بازی را در رزولوشن 1440p اجرا کنید. در این بروزرسانی همچنین پشتیبانی از ویژگی HDR و نرخ فریم بالاتر نیز اضافه می‌شود. بسته‌ی الحاقی Beyond the Wall نیز که قرار است به عنوان DLC پایانی بازی باشد، امروز به قیمت ۱۲/۹۹ دلار منتشر شده است. این بسته شما را به مناطق جدیدی در حاشیه‌ی شهر Pennsylvania می‌برد. در زیر می‌توانید تریلری را مشاهده کنید که جزییات بروزرسانی جدید بازی را نشان می‌دهد:

بخشی از توضیحات سازندگان را در مورد این DLC در زیر مشاهده می‌کنید:

در این بسته بازی در آخرین دژ گروه مقاومت در Philadelphia آغاز می‌شود. جایی که هر لحظه امکان سقوط آن بدست نیروهای کره‌ی شمالی وجود دارد. پس از دومین تلاش آمریکایی‌ها برای بیرون راندن نیروهای دشمن و البته شکست خوردن آن‌، امید تازه‌ای در حال دمیده شدن در نیروهای مقاومت است. یک مامور NATO در حال تلاش برای برقراری ارتباط با نیروهای مقاومت است که می‌تواند به نحوی آن‌ها را به سمت پایان حکومت نیروهای KPA هدایت کند. این آخرین شانس شما برای آزاد کردن آمریکاست. آیا ممکن است نیروهای دشمن شما را پیش از اجرای اهداف خود پیدا کنند؟

کسانی که Expansion Pass بازی Homefront: The Revolution را داشته باشند، می‌توانند بسته‌ی الحاقی ذکر شده را بصورت رایگان داشته باشند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده