نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

جو کارناهان دیگر کارگردانی فیلم Bad Boys For Life را بر عهده ندارد

طبق خبرهای منتشر شده، جو کارناهان پروژه ساخت فیلم پسران بد برای زندگی (Bad Boys For Life) را ترک کرده و دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد.

کمپانی سونی پیکچرز مدت زیادی است که ساخت فیلم Bad Boys For Life را تایید کرده و طی این مدت بارها انتشار آن عقب افتاده است. این کمپانی جو کارناهان، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون خاکستری (The Grey) و تیم آ (The A-Team)، را به عنوان کارگردان این فیلم معرفی کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کارناهان در حال حاضر پروژه ساخت فیلم Bad Boys For Life را ترک کرده است. طبق گفته منابع نزدیک این وب‌سایت به سونی پیکچرز، اختلاف نظر در ارتباط با برنامه‌ریزی و تاریخ انتشار این فیلم، دلیل اصلی جدایی کارناهان است. علاوه بر این، او اخیرا اختلاف نظر و عقیده با کمپانی سونی نیز پیدا کرده بود. همچنین کارناهان با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود، نسبت به خبر ترک پروژه ساخت فیلم Bad Boys For Life واکنش نشان داده است. او گفت:

اختلاف نظر در مورد برنامه‌ریزی و زمان‌بندی همیشه وجود دارد. در حال حاضر من و فرانک گریلو یک تیم تشکیل داده‌ایم و کار ایجاد کمپانی مشترکمان را آغاز کرده‌ایم. هیچ داستان و موضوع دیگری وجود ندارد.

The Grey

فیلم Bad Boys For Life در حال حاضر قرار است در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۷ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) اکران شود. علاوه بر این، فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4) نیز از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی سونی پیکچرز حذف شده است. ویل اسمیت پیش از این تایید کرده بود که او به همراه مارتین لاورنس در دو دنباله آینده فیلم Bad Boys باز خواهند گشت. در تابستان امسال، کارناهان گفته بود که بازیگری جایگزین اسمیت و لاورنس در فیلم Bad Boys For Life نخواهند شد. 

نام فیلم برگرفته از شعار شخصیت‌های اسمیت و لاورنس در فیلم است. شعار آنها «ما با هم رانندگی می‌کنیم، ما با هم می‌میریم، پسران بد برای همیشه!» بود. فیلم پسران بد (Bad Boys) در سال ۱۹۹۵ اکران شد و توانست به فروشی معادل با ۶۵ میلیون دلار دست پیدا کند. قسمت دوم که پسران بد ۲ (Bad Boys II) نام داشت نیز در سال ۲۰۰۳ اکران شد و توانست به فروشی معادل با ۲۷۳ میلیون دلار دست پیدا کند. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده