نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

ناتی داگ: از ما انتظار ساخت نسخه جدید بازی Uncharted نداشته باشید

استودیو ناتی‌داگ در مصاحبه با مجله Game Informer اعلام کرد دیگر نسخه جدیدی از بازی Uncharted توسط این استودیو ساخته نخواهد شد.

استودیو ناتی‌ داگ هیچ پنهان‌کاری نسبت به برنامه‌های خود برای مجموعه بازی Uncharted و بعد از انتشار بازی مستقل Uncharted: The Lost Legacy نداشته است. براساس اخبار بازی جدید، ایوان ولز، رئیس استودیو ناتی‌داگ، در مصاحبه با مجله Game Informer اعلام کرد استودیو ناتی‌داگ قصد ندارد نسخه جدیدی از این سری بسازد، اما این قضیه قطعی نیست و شاید شرایط تغییر کند. او در این‌باره توضیح داده است:

بعید است که ما نسخه بعدی بازی Uncharted را بسازیم. من هرگز نمی‌گویم هرگز، اما ما در حال ساخت بازی The Last of Us Part II هستیم و بعد از آن موارد جذاب دیگری برای ساخت بازی وجود دارد. این بسیار سخت است. اگر استودیو به طرز سحر آمیزی دو یا سه تیم بیشتر در اختیار داشته باشد، بسیار عالی خواهد این کار را انجام بدهیم. ما واقعا این مجموعه را دوست داریم، اما استودیو ناتی‌داگ منابع محدودی دارد و ایده‌های دیگری برای ساخت بازی وجود دارد و احتمال ساخت نسخه بعدی بازی Uncharted کم است.

نسخه اول بازی Uncharted با پسوند Drake's Fortune در سال ۲۰۰۷ برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شد. سه نسخه اول این سری توانسته است در مجموع بیش از ۲۰ میلیون نسخه بفروشد. براساس اعلام شرکت سونی، نسخه چهارم این سری با نام Uncharted 4: A Thief's End که برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شده است، توانسته است تعداد ۹ میلیون نسخه به فروش برساند. سری Uncharted در مالکیت شرکت سونی قرار دارد و این احتمال وجود دارد که این شرکت ساخت نسخه جدید این سری را برعهده یک استودیو دیگر قرار بدهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده