نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

فیلمبرداری سریال Inhumans آغاز شد

فیلمبرداری و تولید سریال اینهیومنز (Inhumans) در هاوایی رسما آغاز شد. همچنین نخستین تصاویر از شروع فیلمبرداری این سریال نیز منتشر شده است.

اوایل این هفته، مارول لیست کامل بازیگران سریال Inhumans را تایید و اعلام کرد. حال فیلمبرداری و تولید این سریال رسما در هاوایی آغاز و تصاویری از محل فیلمبرداری این سریال نیز فاش شده است. در این تصاویر شخصیت بلک بولت را مشاهده می‌کنیم که با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به کامیک، در پشت صحنه فیلمبرداری سریال Inhumans حضور دارد. علاوه بر این، یک سگ بزرگ آبی رنگ و پلاستیکی نیز دیده می‌شود که لاکجا نام دارد. این شخصیت دارای قدرت تلپورتینگ است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Inhumans Starts Production

Inhumans Starts Production

Inhumans Starts Production

انسون مونت در نقش بلک بولت، ایوان رئون در نقش ماکسیموس، سریندا سوان در نقش مدوسا، کن لئونگ در نقش کارنک،  ایم اکواکر در نقش گورگن، ایزابل کورنیش در نقش کریستال، مایک مو در نقش تریتون، سونیا بالمورس در نقش اورن و الن واگلم در نقش شخصیتی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که مارول حضور آن‌ها را در سریال Inhumans تایید کرده است. کار ساخت سریال Inhumans بر عهده اسکات باک، سازنده سریال Iron Fist است و فصل اول این سریال قرار است در هشت قسمت تولید و پخش شود.

دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۰ شهریور ۱۳۹۶) در سینماهای IMAX سراسر جهان به روی پرده خواهد رفت. مدت اکران این دو قسمت دو هفته خواهد بود و زمان قسمت ابتدایی این سریال، حدود ۸۰ دقیقه است. همچنین پخش هفتگی سریال Inhumans از تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (۴ مهر ۱۳۹۶) از شبکه ABC، آغاز خواهد شد. علاوه بر این، مارول کار ساخت و تولید دو سریال جدید خود به نام‌های فراری‌ها (Runaways) برای شبکه هولو و «شنل و خنجر» (Cloak & Dagger) برای شبکه فری‌فورم، را آغاز کرده است.

همچنین مارول در حال همکاری با فاکس قرن بیستم برای ساخت سریالی جدید براساس مجموعه مردان ایکس (X-Men) است. مارول ساخت فیلم Inhumans را در سال ۲۰۱۴ تایید کرد، اما مدتی بعد ساخت این فیلم متوقف و از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی والت دیزنی حذف شد. برخی از شخصیت‌های مجموعه اینهیومنز در سریال Agents of SHIELD (مأموران شیلد) نیز حضور دارند، اما گفته می‌شود اتفاقات سریال Inhumans ارتباطی به اتفاقات این سریال و دنیای سینمایی مارول نخواهد داشت.

مجموعه Inhumans توسط استن لی و جک کربی خلق شده‌اند و برای اولین در سال ۱۹۶۵ در کتاب‌های کامیک مجموعه Fantastic Four معرفی شدند. پس از ۱۰ سال، اولین مجموعه کمیک اختصاصی این گروه در سال ۱۹۷۵ معرفی و روند انتشار آن تا سال ۱۹۷۷ ادامه پیدا کرد. در طی چهار دهه گروه Inhumans در تعدادی از مجموعه کامیک‌های به اتمام رسیده و در حال انتشار حضور داشته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده