نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تاریخ آغاز نسخه بتا محدود بازی LawBreakers

استودیو باس کی پروداکشنز تاریخ آغاز نسخه بتا محدود بازی LawBreakers را اعلام کرد.

LawBreakers بازی جدید کلیف بیلیزینسکی است که در استودیو جدید وی یعنی باس کی پروداکشنز مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد. نسخه آلفا این بازی سال میلادی گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت و حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو سازنده تاریخ آغاز نسخه بتا محدود این بازی را نیز اعلام کرده است. بر این اساس بتا محدود بازی LawBreakers از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ اسفند برگزار خواهد شد. برای اینکه بتوانید این نسخه را تجربه کنید، باید در سایت رسمی بازی ثبت‌نام کرده و منتظر دریافت کد بمانید.

نسخه بتا بازی شامل شخصیت‌ها و سلاح‌های جدیدی خواهد بود و یک نقشه کاملا جدید نیز در آن وجود دارد که در نسخه آلفا بازی وجود نداشت. بازی LawBreakers در ابتدا به عنوان یک بازی رایگان معرفی شد. با این حال سازندگان پس از مدتی سیاست خود را تغییر داده و تصمیم گرفتند آن را به عنوان یک بازی پولی منتشر کنند. ناشر این بازی کمپانی Nexon خواهد بود و LawBreakers فعلا قرار است فقط برای پی‌سی عرضه شود. با این حال بلیزینسکی اعلام کرده که اگر بتواند استودیو مناسبی را برای پورت کردن بازی به کنسول‌ها پیدا کند، این بازی برای کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد.

استودیو باس کی پروداکشنز همچنین غرفه‌ای در نمایشگاه PAX East خواهد داشت که هفته جاری در شهر بوستون برگزار می‌شود و افراد حاضر در محل نمایشگاه نیز می‌توانند بازی LawBreakers را تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده