نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

ساخت دنباله فیلم Alien: Covenant بزودی آغاز خواهد شد

ریدلی اسکات از ساخت دنباله فیلم بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) خبر داد و اعلام کرد که بزودی ساخت آن آغاز خواهد شد.

فیلم Alien: Covenant حدود دو ماه دیگر به روی پرده خواهد رفت، اما ریدلی اسکات، کارگردان این فیلم، از ساخت دنباله این فیلم خبر داده است. طبق خبری که اخیرا منتشر شده، اسکات کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Alien: Covenant را آغاز کرده و ممکن است بزودی فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز شود. در مصاحبه با روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد، اسکات گفت:

شما باید موفقیت حدودی فیلم Alien: Covenant را تصویر کنید و بهتر است شما خودتان را آماده کنید، چرا که نمی‌خواهید یک شکاف دو ساله بوجود بیاید. بنابراین، من در حال آماده شدن هستم تا دوباره در سال آینده پشت دوربین بروم. اگر شما واقعا می‌خواهید که این مجموعه ادامه پیدا کند، من می‌توانم برای ساخت و انتشار شش فیلم دیگر نیز برنامه‌ریزی کنم. من به هیچ وجه قصد ندارم که به این زودی‌ها ساخت فیلم‌های این مجموعه را به پایان برسانم.

Alien: Covenant

این وب‌سایت اضافه می‌کند که اسکات کار نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی Alien: Covenant را آغاز کرده است و فیلمبرداری این فیلم احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. هفته گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم دومین تریلر فیلم Alien: Covenant را منتشر کرد. همچنین این کمپانی پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرد که تمرکز آن بر روی تصویر یک پیله بود. مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Covenant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اخیرا کمپانی فاکس قرن بیستم تصویری گروهی از بازیگرانی این فیلم منتشر کرده است.

کارگردانی فیلم Alien: Covenant بر عهده ریدلی اسکات بوده است. او پیش از این کارگردانی فیلم Alien محصول سال ۱۹۷۷ و فیلم پرومتئوس (Prometheus) را بر عهده داشته است.  این فیلم در اصل ادامه یک دنباله مستقیم برای فیلم Prometheuss که در سال ۲۰۱۲ اکران شد است، اما پس از آن نام فیلم چند بار تغییر کرد تا به مجموعه اصلی Alien نزدیک‌تر شود. نیل بلومکمپ اخیرا اعلام کرده که احتمال ساخت قسمت پنجم فیلم Alien بسیار ضعیف است.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده