نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

قسمت اول فصل دوم سریال Stranger Things شگفت انگیز خواهد بود

نت فلیکس ادعا می‌کند که قسمت اول فصل دوم سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things) شگفت انگیز است.

زمان زیادی تا پخش فصل دوم سریال Stranger Things باقی مانده است. فصل دوم این سریال قرار است در طی هالووین ۲۰۱۷ از شبکه استریم نت‌فلیکس منتشر شود. حال تد ساراندس، رئیس بخش محتوا و برنامه‌های نت‌فلیکس، گفته است که اخیرا قسمت اول فصل دوم سریال Stranger Things را تماشا کرده و بسیار شگفت‌زده شده است. او به وب‌سایت NME گفت:

من تنها قسمت اول فصل دوم این سریال را تماشا کرده‌ام و این قسمت بسیار فوق العاده بود. این چیزی است که طرفداران سریال انتظار آن را می‌کشند.

فصل اول سریال Stranger Things سوال‌های زیادی را بی‌جواب گذاشت و طرفداران انتظار دارند که به برخی از این سوال‌ها در فصل دوم سریال Stranger Things پاسخ داده شود. دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم این سریال حضور دارند. علاوه بر این، شاهد بازگشت بازیگران فصل اول از جمله ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد و  جو کری، در فصل دوم سریال Stranger Things نیز خواهیم بود.

Stranger Things new photo

پل رایزر، بازیگر فیلم بیگانه‌ها (Aliens)، قرار است نقش دکتر اوانز را در فصل دوم سریال Stranger Things بازی کند. او در حال حاضر مسئول شکاف ورود به دنیای وارونه است که در آزمایشگاه هاوکینز وجود دارد که هنوز بسته نشده است. همچنین شان آستین قرار است نقش معشوقه وینونا رایدر را در فصل دوم این سریال بازی کند. نت‌فلیکس اخیرا لیست کارگردان‌های فصل دوم سریال Stranger Things را اعلام کرده است که در بین آن‌ها نام اندرو استنتون، کارگردان دو انیمیشن محبوب در جستجوی نمو (Finding Nemo) و در جستجوی دوری (Finding Dory)، نیز دیده می‌شود. او کارگردانی قسمت پنجم و ششم فصل دوم این سریال را بر عهده داشته است.

ماه گذشته، در جریان برگزاری فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl، شبکه نت‌فلیکس اولین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر و اعلام کرد که فصل دوم این سریال در هالووین سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. فصل دوم این سریال در ۹ قسمت تولید و در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷ (۹ آبان ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، مجله اینترمینتت ویکلی در شماره ماه گذشته خود اطلاعات و تصاویر جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده