// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر جدید بازی Viking: Wolves of Midgard منتشر شد

کمپانی Kalypso Media تریلر جدیدی از بازی Viking: Wolves of Midgard منتشر کرد که ویژگی‌های جالب این بازی را به تصویر می‌کشد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی استودیو گیم‌ فارم (Game Farm) و کمپانی کالیپسو مدیا (Kalypso Media) تریلر جدیدی از بازی نقش آفرینی وایکینگ Viking: Wolves of Midgard منتشر کردند. بازی مذکور قرار است ۸ فروردین ۹۶ (۲۸ مارس) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

اگر اولین بار است نام بازی Viking: Wolves of Midgard به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید نگاهی کوتاه به داستان و ویژگی‌های این بازی بیاندازید:

بازی Viking: Wolves of Midgard یک اثر نقش‌آفرینی اکشن است که در دوران جنگ‌های راگنورک اتفاق می‌افتد و کاربران با المان‌های سریع و تاکتیکی به جنگ در سرزمین‌های میدگارد می‌روند. به جنگ با جوتان و نیروهای بی رحم آنها بروید در حالی که با زمستان و سرمای آن نیز مبارزه می‌کنید. با سلاح‌های مختلف آشنا شوید و مهارت‌های خود را برای استفاده از آنها کسب کنید، این سلاح‌ها شامل شمشیر و سپر، چکش‌های دو دستی، تبر‌های جفت، تیرکمان‌ها و غیره است که با ارتقا قابلیت‌های خود دشمنانتان را از پای در بیاورید.

بازیکنان در این بازی  به عنوان یک وایکینگ شجاع ایفای نقش می‌کنند که به جنگ با هیولا‌های راگنورک می‌رود. دنیای این بازی نیروهای مختلفی در خود جای داده است، نیرو‌های جوتان که برای گرفتن انتقام از خدایان آسگارد در تلاش هستند، در سوی دیگر وقتی نیرو‌های آتش و یخ ارتش خود را آماده می‌کنند و سفر خود را آغاز می‌کنند با قبیله شما یعنی اولفونگ، گرگ‌های سرزمین میدگارد، روبرو می‌شوند. پس از بازگشت به خانه خود، قبیله‌تان را تخریب شده پیدا می‌کنید. حال وظیفه شما به عنوان رییس قبیله محافظت کردن از قبیله خود است و مبارزه  با نیرو‌های مختلف و حتی موجودات فیمبول‌وینتر است.

بازی Vikings: Wolves of Midgard قرار است با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را دانلود و تماشا کنید که ویژگی‌های این بازی را به رخ می‌کشد. در ضمن چندی پیش سازندگان بازی ضمن اعلام تاریخ انتشار این بازی، اطلاعات زیادی از این بازی را بازگو کردند که در صورت تمایل می‌توانید آن را در زومجی مطالعه کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده