نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰

تاریخ عرضه بازی ترسناک Outlast 2 اعلام شد

استودیو رد برلز تاریخ عرضه بازی ترسناک Outlast 2 را اعلام کرد.

استودیو رد برلز، سازنده بازی Outlast 2، امروز با انتشار توییت‌هایی اعلام کرد که این بازی ترسناک در تاریخ ۵ اردیبهشت برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی در دسترس قرار خواهد گرفت. البته سازندگان هنوز قیمت بازی را اعلام نکرده‌اند و این مورد در آینده مشخص خواهد شد. نکته جالب اینکه سازندگان بازی در یکی از توییت‌هایی که منتشر کرده‌اند، بابت اینکه بازی‌شان بیش از حد ترسناک شده است به حالتی کنایه‌آمیز عذرخواهی کرده‌اند! اگر نسخه اول این بازی را تجربه کرده باشید، قطعا می‌دانید که Outlast یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های ویدیویی بود و قطعا نسخه دوم این اثر نیز بسیار ترسناک خواهد بود.

استودیو رد برلز همچنین در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرده که مجموعه Outlast Trinity نیز در تاریخ ۵ اردیبهشت برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این مجموعه شامل Outlast 2 و همچنین نسخه اول بازی و بسته Whistleblower آن می‌شود.

بازی Outlast 2 قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود که چندی پیش تاخیر خورد و حال مشخص شده که در روز ۵ اردیبهشت شاهد عرضه این بازی خواهیم بود. در این بازی گیمر در نقش بلیک لانگرمن قرار می‌گیرد که همراه با همسرش روی پرونده قتل یک زن کار می‌کنند. داستان بازی در منطقه آریزونا جریان دارد که اتفاقات وحشتناک و دیوانه‌کننده‌ای در آنجا رخ می‌دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده