نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

بسته Mirror of Spirits بازی Lara Croft GO برای پی سی عرضه شد

به تازگی بسته الحاقی جدیدی تحت عنوان Mirror of Spirits برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی Lara Croft GO به صورت رایگان عرضه شده است.

شعبه مونترال کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی یک بسته الحاقی جدید به نام Mirror of Spirits را برای نسخه پی سی بازی تحسین شده Lara Croft GO عرضه کرد. این بسته الحاقی جدید برای افرادی که بازی اصلی را خریداری کرده‌اند، رایگان است. Mirror of Spirits ابتدا به عنوان یک بخش داستانی جدید برای نسخه پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا بازی Lara Croft GO در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این بخش داستانی جدید توسط اسکوئر انیکس مونترال و با همکاری استودیو KO_OP (سازنده بازی مستقل GNOG) ساخته شده و معماها، مکانیک‌ها و اچیومنت‌های جدیدی دارد.

آنتونی روتان (Antoine Routon)، مهندس فنی ارشد اسکوئر انیکس مونترال در رابطه با همکاری استودیو KO_OP و بسته الحاقی جدید این بازی گفت:

ساخت قسمت جدید Lara Croft GO با تیم خلاق و خوش ذوق KO_OP افتخار بزرگی بود. فکر می‌کنم بازیکنان حرفه‌ای این قسمت داستانی جدید را یک چالش بدانند، آن هم در حالی که این بسته حال و هوای نسخه اصلی بازی را حفظ کرده است.

در صورتی که قصد خرید بازی لارا کرافت گو را دارید، الان وقت مناسبی است، چرا که بازی تا تاریخ ۲۰ اسفند به قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد که نصف قیمت ۱۰ دلاری خود در استیم است. پرداخت پنج دلار برای یک بازی عالی بعلاوه یک بسته الحاقی جدید مسلما انتخاب خوبی است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده