نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۹

شخصیت Shin Hisako به بازی Killer Instinct می‌آید

کاراکتر Shin Hisako میهمان بعدی بازی مبارزه‌ای Killer Instinct خواهد بود.

درحالی‌که سازندگان بازی Killer Instinct احتمالاً به‌دنبال رونمایی از فصل چهارم آن هستند، استودیوی آیرن گلکسی (Iron Galaxy)، توسعه‌دهنده‌ی محصول، همچنان محتویات تازه‌ای را به این بازی اضافه می‌کند. اکنون نام شخصیت بعدی Killer Instinct در اخبار بازی اعلام شده است.

مبارز جدید بازی، شین هیساکو (Shin Hisako) نام دارد؛ نسخه‌ی متفاوتی از کاراکتر هیساکو که پیش‌تر در Killer Instinct حضور پیدا کرده بود. این شبح ژاپنی (Yurei) اکنون زره سامورایی به تن کرده و یک کاتانا هم در دست دارد؛ شمشیری که روح پدرش درون آن جای گرفته و در جایگاه یک سلاح به او کمک کرده تا خودش را از پلیدی پاک کند. اینک شین هیساکو به‌عنوان «محافظ زمین» (Guardian of Earth) فعالیت می‌کند و آماده است تا با Gargos و نیروهای‌اش روبه‌رو شود. حساب‌کاربری بازی در توییتر درباره‌ی وی نوشته است:

بندها [سرنوشت] او را به مقبره‌اش گره زده بودند؛ جایی که قالب جسمانی‌اش به خاک سپرده شده بود. اکنون این بندها گسسته شده‌اند.

شین هیساکو (Shin Hisako) در بازی Killer Instinct

انتظار می‌رود که شین هیساکو هم مانند شخصیت Shadow Jago، نسخه‌ی دیگر Jago، از لحاظ نوع حرکات، قدرت و نقطه ضعف، با وضعیت پیشین‌اش تفاوت داشته باشد. آدام هارت (Adam Heart)، توسعه‌دهنده‌ی Killer Instinct، می‌گوید که گیم‌پلی او نسبت به نسخه‌ی قبلی‌اش «بسیار سرراست‌تر است؛ اما همچنان چم و خم [خودش را] دارد.»

هنوز مشخص نیست که اضافه شدن شین هیساکو به Killer Instinct برای بازیکنان چقدر هزینه برمی‌دارد؛ اما احتمالاً باید محتوای مربوطه را، مانند کاراکتر Kilgore، با قیمتی در حدود ۱۰ دلار خریداری کرد. جام جهانی Killer Instinct هفته‌ی آینده برگزار می‌شود و شاید حین برگزاری آن، از شخصیت جدید بیشتر بشنویم. در این میان، آدام هارت درباره‌ی آخرین شخصیتی که در بازه‌ی پس از فصل سوم به بازی اضافه می‌شود گفته است:

کاراکتر بعدی Killer Instinct، که پس از Kilgore و Shin Hisako، ملقب به چیهیرو، [به بازی اضافه می‌شود]، ریمیکس نخواهد بود؛ بلکه ۱۰۰ درصد جدید است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده