نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۸

نسخه فارسی بازی اندروید Online Soccer Manager منتشر شد

استودیو مدریک نسخه فارسی بازی موبایل Online Soccer Manager را با نام «مربی برتر» منتشر کرد.

بازی OSM (Online Soccer Manager) طی سال‌های اخیر و با جذب بیش از ۵۰ میلیون کاربر در فروشگاه‌های آنلاین گوگل‌پلی و اپ‌استور، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در سراسر جهان بدل شده است.

حال نسخه اندرویداین بازی خوش‌ساخت و اعتیاد آور اخیرا به صورت رسمی از طریق کافه بازار نیز منتشر شده است. نسخه‌ی فارسی بازی به‌طور کامل بومی‌سازی شده و علاوه بر پشتیبانی از درگاه شتاب برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای، زبان فارسی را نیز به‌طور کامل در خود جا داده است. تیم ناشر وعده داده تا هم‌زمان با عرضه‌ی محتوای جهانی برای بازی، نسخه فارسی آن را نیز به‌ٰروز کند و در اختیار گیمرهای ایرانی قرار دهد.

بازی مربی برتر

بازی مربی برتر

بازی طبق صلاح‌دید تیم سازنده، با نام «مربی برتر» در ایران منتشر شده است. این نسخه از بازی، مانند نسخه‌ی جهانی حق امتیاز (لایسنس) استفاده از تیم‌های بسیاری را دارد که از جمله شناخته شده‌ترین آن‌ها می‌توان به یوونتوس، رم، میلان، اینترمیلان از ایتالیا، پورتو و بنفیکا از پرتغال و هم‌چنین فاینورد و آژاکس از هلند اشاره کرد.

در «مربی برتر»، هدف شما موفقیت در مسابقات فوتبال مختلف و مدیریت صحیح یک یا چند تیم خواهد بود. جایی که علاوه بر درگیر شدن با مسائل فنی، باید به حواشی نیز بپردازید و نهایتا یک باشگاه بزرگ را در تاریخ فوتبال به ثبت برسانید.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی بازی را تماشا کنید:

| |

«مربی برتر» هم‌اکنون و از طریق لینک زیر در دسترس علاقه‌مندان به بازی‌های مدیریتی و فوتبال قرار دارد:

دانلود از کافه بازار


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده