نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۷

تصویر جدیدی از بتموبیل در فیلم Justice League منتشر شد

زک اسنایدر به تازگی تصویر جدیدی از بتموبیل شخصیت بتمن در فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر کرده است.

سال گذشته فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) به روی پرده رفت. در طی این فیلم بتموبیل بتمن آسیب شدیدی دید و تقریبا از بین رفت. بتموبیل دارای وسایل جنگی پیشرفته‌ای بود که با توجه به اینکه بتمن از کشتن افراد شرور در این فیلم عبایی نداشت، این موضوع چندان عجیب نبود. حال طبق تصویری که اخیرا زک اسنایدر، کارگردان فیلم Justice League، منتشر کرده است، احتمالا شاهد ارتقا بتموبیل در این فیلم خواهیم بود. ظاهر بتموبیل تغییر چندانی نکرده، اما به نظر می‌رسد وسایل جنگی پیشرفته‌تری بر روی آن نصب شده است. ظاهرا شوالیه تاریکی برای مقابله با استپن ولف و ارتش دارکساید، کاملا مسلح و آماده خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

New Batmobile in Justice League

فیلمبرداری فیلم Justice League در ماه مهر امسال به پایان رسید و نخستین تریلر این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال منتشر شد. با این حال، تاکنون تریلر جدیدی از فیلم Justice League منتشر نشده است و انتظار می‌رود دومین تریلر این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۷ منتشر شود. اواخر ماه گذشته، اسنایدر تصویری جدیدی از فیلم Justice League منتشر کرد که در این تصویر بتمن را مشاهده می‌کنیم که در حال فرود آمدن و جنگیدن با دشمنان است.

به تازگی اسنایدر ویدیو کوتاهی از حضور شخصیت آکوامن در فیلم Justice League منتشر کرده است. در خبری دیگر در ارتباط با دنیای سینمایی دی سی، ماه گذشته، بن افلک با انتشار بیانیه‌ای از کارگردانی فیلم Batman انصراف داد. حال برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کردند که مت ریوز کارگردان فیلم مستقل بتمن خواهد بود. با این حال، افلک همچنان در نقش بروس وین/بتمن در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. چندی پیش اعلام شد که کیران هایندز، بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones قرار است نقش شرور و منفی استپن ولف را در فیلم Justice League بازی کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده