نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

احتمال انتشار نسخه سیاه و سفید فیلم Logan وجود دارد

جیمز منگولد، کارگردان فیلم لوگان (Logan) از احتمال انتشار نسخه سیاه و سفید این فیلم خبر داد.

بخش مهمی از تبلیغات فیلم Logan را تصاویر سیاه و سفید تشکیل داده بودند. حتی ماه گذشته جیمز منگولد، کارگردان این فیلم، ویدیویی سیاه و سفید و مرموز از این فیلم منتشر کرده بود. حال منگولد فاش کرده است که برنامه‌ای برای انتشار نسخه سیاه و سفید فیلم Logan وجود دارد. یکی از طرفدارن در توییتر از منگولد پرسید که آیا بر روی نسخه سیاه و سفید این فیلم کار می‌کند یا خیر. او پاسخ بسیار مثبتی به این کاربر داد و اعلام کرد که بر روی این نسخه کار خواهد کرد. البته فیلم Logan نخستین فیلم اکشن هالیوودی نخواهد بود که از آن یک نسخه سیاه و سفید منتشر خواهد شد. پیش از این نسخه سیاه و سفید فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود.

فیلم Logan سرانجام روز جمعه به روی پرده رفت. این فیلم با واکنش بسیار مثبت منتقدان روبرو شده و توانسته است در سه روز نخست اکران خود حدود ۸۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۳۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. هیو جکمن، پاتریک استوارت، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. هفته گذشته، پاتریک استوارت تایید و اعلام کرد که فیلم Logan آخرین حضور او در مجموعه مردان ایکس (X-Men) است. او گفت:

وقتی فیلم پایان رسید، قرار بود ما صحبت کنیم، اما هنوز لیست بازیگران و عوامل سازنده فیلم به پایان نرسیده بود. بنابراین، ما باید کمی بیشتر صبر می‌کردیم و روی صندلی خود باقی می‌ماندیم. زمانی که من نشسته بودم، متوجه شدم که من هرگز فرصتی بهتر، کامل‌تر، عاطفی‌تر، حساس‌تر و زیباتر از این برای خداحافظی با این نقش و مجموعه X-Men پیدا نخواهم کرد. بنابراین، من همان شب به هیو گفتم که کار من هم با این مجموعه و این نقش به پایان رسیده است.

SILENCE. Logan 3.3.17

با این حال، استوارت در مصاحبه دیگری گفته است که علاقه دارد در فیلم Deadpool (ددپول) حضور داشته باشد و با رایان رینولدز همبازی شود. هیو جکمن پیش از این اعلام کرده بود فیلم Logan آخرین حضور او در نقش لوگان/ولورین در مجموعه X-Men خواهد بود. اخیرا منگولد از علاقه خود به ساخت فیلم مستقل شخصیت X-23 با بازی دافنه کین، خبر داده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده