// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

گزارش باکس آفیس: دنیا در تسخیر لوگان و افزایش فروش فیلم اسکاری Moonlight

 در گزارش باکس آفیس این هفته درباره‌ی عملکرد فیلم ابرقهرمانی Logan حرف می‌زنیم و فروش مهم‌ترین فیلم‌های روز را بررسی می‌کنیم. همراه زومجی باشید.

|

این هفته بالاخره «لوگان» (Logan)، یکی دیگر از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ با دست و جیغ و هورای منتقدان راهی سینماها شد! فیلم اکرانش را با کسب ۸۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار آغاز کرد و به این ترتیب نشان داد که هنوز هیچی نشده، موفقیت بزرگی برای کمپانی فاکس قرن بیستم محسوب می‌شود. حالا فاکس خودش را در وضعیت بغرنج و پیچیده‌ای پیدا کرده است. «لوگان» با وجود چنین افتتاحیه‌‌ای (به علاوه‌ی فروش‌های خارجی) شروع طوفانی‌ای را تجربه کرده است. اما بخش بسیاری از این موفقیت به خاطر این است که تبلیغات فیلم دور و اطراف هیو جکمن تنظیم شده بود. اینکه «لوگان» آخرین حضور او در قالب وولورین خواهد بود. این در حالی بود که پاتریک استوارت هم مدتی بعد اعلام کرد که تصمیم گرفته که دیگر به این مجموعه بازنگردد. با توجه به خط‌های زمانی درهم‌برهم و با توجه به اینکه خط زمانی اصلی مجموعه‌ی «افراد ایکس» در گذشته جریان دارد، هنوز این فرصت وجود دارد که شاهد بازگشت وولورین باشیم. به نظر نمی‌رسد فاکس بخواهد مخصوصا بعد از موفقیت «لوگان» بی‌خیال این شخصیت شود. بنابراین سوال این است که آیا آنها با یک کامیون پول جلوی در خانه‌ی جکمن ظاهر می‌شوند یا بازیگر جدیدی را انتخاب می‌کنند؟

اما فعلا بی‌خیال صحبت کردن درباره‌ی مشکلات فاکس. در حال حاضر سران استودیو طوری سرشان گرم شمردن اسکانس‌هایشان است که به این چیزها فکر نمی‌کنند. چرا که ساخته‌ی جیمز منگلود که با بودجه‌ی ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شده (ارزان‌ترین فیلم افراد ایکس از زمان قسمت اول که ۱۷ سال پیش با ۷۵ میلیون دلار ساخته شد) این هفته یکی از بهترین افتتاحیه‌های فیلم‌های رده‌بندی سنی R را به دست آورد. به عبارت دیگر «لوگان» با درآمد ۸۵/۳ میلیون دلاری‌اش رکوردشکنی کرده است. نه تنها این رقم بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی فیلمی با رده‌بندی سنی R در ماه مارس است، بلکه «لوگان» بعد از «بتمن علیه سوپرمن» (Batman v Superman)، «هانگر گیمز» (The Hunger Gamers) و «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in the Wonderland) در رده‌ی چهارم بهترین افتتاحیه‌های تاریخ این ماه قرار می‌گیرد. قابل‌ذکر است که «لوگان» در حالی به این رکوردها دست پیدا کرده که در آخرهفته‌‌ای عادی‌ اکران شده و برخلاف بقیه‌ی فیلم‌های پرفروش رده‌بندی R از تعطیلات اضافه بهره نبرده است.

resident evil the final chapter

افتتاحیه‌ی ۸۵/۳ میلیون دلاری «لوگان» بالاتر از افتتاحیه‌ی ۷۰ میلیون دلاری «۳۰۰» (300) در سال ۲۰۰۷، در جایگاه پنجم بهترین افتتاحیه‌های فیلمی با رده‌بندی R قرار می‌گیرد. در مقایسه با فیلم‌های «افراد ایکس» اما افتتاحیه‌ی «لوگان» پشت سر افتتاحیه‌ی ۸۵ و نیم میلیون دلاری «ایکس ۲: اتحاد افراد ایکس» (X2: X-Men United)، افتتاحیه‌ی ۹۰ میلیون دلاری «افراد ایکس: روزهای گذشته‌ی آینده» (X-Men: The Days of Future Past)،  افتتاحیه‌ی ۱۰۳ میلیون دلاری «افراد ایکس: آخرین ایستادگی» (X-Men: The Last Stand) و ۱۳۲ میلیون دلاری «ددپول» (Deadpool)، در رده‌ی پنجم قرار می‌گیرد. بدون در نظر گرفتن نرخ تورم، افتتاحیه‌ی «لوگان» بیشتر از افتتاحیه‌ی «ریشه‌های افراد ایکس: وولورین» (۸۵ میلیون در سال ۲۰۰۹) و «وولورین» (۵۳ میلیون در سال ۲۰۱۳) است. پس، بله فاکس به‌ درستی متوجه شد که ارزش نهفته‌ای در ارائه‌ی هیو جکمنی پیر و خشن برای طرفداران قدیمی وجود دارد. این موفقیت حاصل طوفان نقدهای بسیار قوی فیلم، تریلرهای معرکه‌‌اش و فیلم متفاوتی بود که در میان فیلم‌های کامیک‌بوکی دیگر در جایگاه ویژه‌ای قرار می‌گیرد. البته جیمز منگولد نیز بعد از ساخت «وولورین» ایمان طرفداران را به خودش برگرداند؛ فیلمی که بهتر از انتظارات ظاهر شد و موفق شد خاطرات بد طرفداران از خرابکاری‌های «ریشه‌های افراد ایکس: وولورین» را جبران کند و به فراموشی بسپارد.

غوغایی که وولورین به راه انداخته اما به امریکای شمالی خلاصه نمی‌شود. «لوگان» پس از اکران در ۸۱ بازار، ۱۵۲ و نیم میلیون دلار هم از سینماهای خارجی کسب کرده است. این رقم بعد از «افراد ایکس: روزهای گذشته‌ی آینده» (۱۷۲ میلیون دلار) و «آواتار» (۱۶۴ میلیون دلار) در رده‌ی سوم بهترین افتتاحیه‌های بین‌المللی استودیوی فاکس قرار می‌گیرد. به این ترتیب، «لوگان» مجموعا ۲۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار از سراسر دنیا به جیب زده است.

resident evil the final chapter

در حال حاضر تبلیغات دهان به دهان «لوگان» فوق‌العاده مثبت است و فیلم هم برای یکی-دو هفته سروصدای مثبتی در مطبوعات خواهد داشت، اما ناگفته نماند که فیلم‌های «افراد ایکس» معمولا فقط از افتتاحیه‌های فوق‌العاده‌ای بهره می‌برند و خیلی زود با افت فروش مواجه می‌شوند. این در حالی است که ماه مارس شامل اکران‌های کله‌گنده‌ای مثل «کونگ: جزیره‌ی اسکال» (Kong: The Skull Island)، «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) و «شبح درون پوسته» (Ghost in the Shell) می‌شود. این دقیقا یکی از مشکلات بزرگ دوران مدرن بلاک‌باسترسازی‌های هالیوود است. یکی از نکات منفی افزایش ساخت و اکران بلاک‌باسترها این است که بلاک‌باسترها دیگر بلاک‌باستر نیستند. چون ما معمولا هر هفته شاهد عرضه‌ی یک فیلم پرخرج هستیم و تا این فیلم بخواهد تاثیر خودش را در گیشه بگذارد، فیلم دیگری در کانون توجه قرار می‌گیرد. در نتیجه بلاک‌باسترهای پرسروصدا و تحسین‌شده‌ای مثل «لوگان» شانس این را ندارند تا به راحتی برای مدت طولانی‌تری به تنهایی از اکرانشان لذت ببرند. این اتفاقی است که در مورد برنامه‌ی اکران ماه مارس صدق می‌کند و باید صبر کرد و دید نمایش چندتا فیلم بزرگ در فاصله‌ی اندکی از یکدیگر به چه نتیجه‌ای ختم می‌شود.

«لوگان» در بدترین حالت که خیلی بعید به نظر می‌رسد عملکردی شبیه به «ریشه‌های افراد ایکس: وولورین» خواهد داشت که در این صورت کارش را با کسب ۱۸۰ میلیون دلار به پایان خواهد رساند. در بهترین حالت اما فیلم این پتانسیل را دارد تا در حد قسمت اول «افراد ایکس» بفروشد و به درآمد خانگی ۲۵۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. روی هم رفته «لوگان» از لحاظ تجاری موفقیت بزرگی برای فیلم‌های متفاوت کامیک‌بوکی و استراتژی فاکس در خصوص ساخت بلاک‌باسترهای بزرگسالانه محسوب می‌شود. تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که حالا که اسپین‌آف‌ها و فیلم‌های مستقل دنیای «افراد ایکس» پرطرفدارتر و تحسین‌شده‌تر هستند، چه کاری باید با مجموعه‌ی اصلی کرد؟

دومین فیلم این هفته اما درام دینی «کلبه» (The Shack) است که به قول تحلیلگران به افتتاحیه‌ی درجه‌یکی برای چنین فیلمی دست پیدا کرده است. محصول استودیوی لاینزگیت کارش را با کسب ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار آغاز کرد و این شروع خوبی برای این فیلم ۲۰ میلیون دلاری محسوب می‌شود. سومین و آخرین تازه‌اکران مهم این هفته «پیش از اینکه سقوط کنم» (Before I Fall) است. این فیلم در جریان آخرهفته‌اش فقط موفق به کسب ۴/۹ میلیون دلار شد. این فیلم ۵ میلیون دلاری که زویی دویچ را به عنوان بازیگر اصلی‌اش دارد، در زیرژانر «دوران بلوغ» قرار می‌گیرد. اگرچه فقط سه سال از پدیده‌هایی مثل «شوم بختی ما» (The Fault in Our Stars) و «اگر بمانم» (If I Stay) گذشته است (فیلم‌های که فروش‌های سرسام‌آوری کردند)، اما این ملودرام نوجوان‌پسند در بهترین حالت از مرز ۱۲ میلیون دلار فروش خانگی عبور خواهد کرد.

moonlight

بعد از افتتاحیه‌ی فوق‌العاده‌ی «لوگان»، مهم‌ترین خبر باکس آفیس این هفته مربوط به دوام باورنکردنی فیلم ترسناک «برو بیرون» (Get Out) در هفته‌ی دوم اکرانش می‌شود. تریلر اجتماعی تحسین‌شده‌ی جوردن پیل در دومین هفته‌ی اکرانش ۲۶ میلیون و ۱۱۰ هزار دلار دیگر فروخت و فقط با ۲۲ درصد افت فروش در مقایسه با افتتاحیه‌ی ۳۳/۳ میلیون دلاری‌اش مواجه شد. این در واقع هفته‌ی دوم بهتری نسبت به «گسست» (Split) است که اواخر ماه ژانویه بعد از افتتاحیه‌ی ۴۰ میلیون دلاری‌اش، ۲۵ میلیون دلار در هفته‌ی دومش کسب کرده بود. پس بله، «برو بیرون» که فقط با ۵ میلیون دلار بودجه تهیه شده، یکی از بهترین درآمدهای هفته‌ی دوم را در میان فیلم‌های ترسناک به نام خودش ثبت کرده است. بدون در نظر گرفتن نرخ تورم، درآمد هفته‌ی دوم «برو بیرون» پشت سر فیلم‌هایی مثل «گودزیلا» (Godzilla)، «هانیبال»‌ (Hannibal)، «نشانه‌ها» (The Signs)، «جنگ جهانی زی» (World War Z)، «من افسانه‌ام» (I Am Legend) و سه‌تا از چهار فیلم «پارک ژوراسیک» قرار می‌گیرد. «برو بیرون» بعد از ۱۰ روزی که از اکران گذشته، ۷۵ میلیون و ۹۵۴ هزار دلار کسب کرده که آن را در رده‌ی هفتم پرفروش‌ترین فیلم‌های استودیوی بلام‌هواس در گیشه‌ی خانگی قرار می‌دهد. راستی، فیلم خیلی به درآمد ۱۰ روزه‌ی ۷۷ میلیون دلاری «گسست» نزدیک شده است. این در حالی است که «برو بیرون» برخلاف «گسست» با وجود غولی مثل «لوگان» به عنوان رقیب این‌قدر سریع به این رقم دست پیدا کرده است. اگر «برو بیرون» بتواند جلوی «گونگ: جزیره‌ی جمجمه» و «دیو و دلبر» دوام بیاورد، این شانس را دارد تا به درآمد ۱۳۴ میلیون دلاری «گسست» بعد از ۷ هفته اکران دست پیدا کند.

دیگر خبر مهم این هفته مربوط به فیلم «مهتاب» (Moonlight) است که بعد از قاپیدن اسکارهای بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل تعداد سینماهایش را به یک هزار و ۵۷۹‌تا افزایش داد. شاهکار بری جنکینز در جریان این آخر هفته ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار دلار فروخت که این به معنای رشد ۳۵۹ درصدی فروش فیلم در مقایسه با هفته‌ی گذشته است. دستیابی فیلم به چنین رقمی در حالی است که فیلم بر روی دی‌وی‌دی و بلوری هم در دسترس است. «مهتاب» تا حالا ۲۵ میلیون و ۳۸۲ هزار دلار فروخته که به زودی با عبور از «جادوگر» (The Witch) و «اکس ماکینا» ‌(Ex-Machina)، لقب پرفروش‌ترین فیلم استودیوی A24 در گیشه‌ی خانگی را به نام خودش ثبت می‌کند.

در رده‌ی چهارم باکس آفیس انیمیشن «لگو بتمن» (The Lego Batman) قرار دارد که این هفته ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار دلار فروخت و مجموع درآمدش را به ۱۴۸ میلیون دلار رساند. از آنجایی عملکرد فیلم در گیشه شبیه به انیمیشن «فیلم باب‌اسفنجی: بیرون از آب» (SpongeBob Movie: Sponge Out of Water) است، تحلیلگران فروش ۱۷۵ یا ۱۸۰ میلیون دلاری انیمیشن ابرقهرمانی برادران وارنر را پیش‌بینی می‌کنند. این در حالی بود که «لگو بتمن» با افتتاحیه‌ی ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلاری‌اش در چین، شکست سختی در این کشور خورد. اما خوشبختانه این فیلم ۸۰ میلیون دلاری تا حالا ۲۵۶ میلیون دلار در دنیا فروخته که آن را فارغ از شکست چین، به انیمیشن بسیار موفقی برای برادران وارنر تبدیل می‌کند.

get out

«جان ویک ۲» (John Wick: Chapter 2) کماکان دارد به ترکاندن ادامه می‌دهد. جدیدترین اکشن کیانو ریوز ۴ میلیون و ۷۲۵ هزار دلار در چهارمین هفته‌ی اکرانش فروخت و به مجموع درآمد خانگی ۸۴ میلیون دلار دست پیدا کرد. این یعنی «جان ویک ۲» همان مقداری را که قسمت اول در دنیا فروخت دارد فقط از امریکای شمالی به دست می‌آورد. این دنباله که با ۴۰ میلیون دلار بودجه تهیه شده تاکنون ۱۴۴ میلیون دلار در دنیا فروخته است. «اشخاص پنهان» (Hidden Figures)‌ نیز رسما خودش را به عنوان قهرمان بدون شکستِ فصل جوایز امسال ثابت کرده است. محصول کمپانی فاکس این هفته ۳ میلیون و ۸۲۵ هزار دلار دیگر کسب کرد و مجموع درآمد خانگی‌اش را به ۱۵۸ میلیون دلار رساند. این رقم «اشخاص پنهان» را بالاتر از درآمد ۱۵۵ میلیون دلاری «افراد ایکس: آپوکالیپس» قرار می‌دهد و آن را پشت سر «ددپول» به دومین فیلم پرفروش فاکس در سال ۲۰۱۶ تبدیل می‌کند. همچنین اکشن تاریخی/علمی تخیلی «دیوار بزرگ» (The Great Wall) را داریم که ۳ و نیم میلیون دلار در سومین هفته‌ی اکرانش فروخت و مجموع درآمد خانگی‌اش را به ۴۱ میلیون و ۲۶۸ هزار دلار رساند. این فیلم ۱۵۰ میلیون دلاری که محصول مشترک چین و امریکا محسوب می‌شود، حتی با وجود ۳۲۰ میلیون دلار درآمد جهانی، حدود ۷۵ میلیون دلار ضرر مالی خواهد کرد.

نهایتا در خبرهای کوتاه، «گسست» (Split) مبلغ ۲۴۰ میلیون دلار از سرتاسر دنیا کسب کرده و دارد به مجموع درآمد ۲۵۰ میلیون دلاری «ناشکستنی» (Unbreakable) نزدیک می‌شود. انیمیشن «موآنا» (Moana) هم‌اکنون ۵۶۸ میلیون دلار از سینماهای جهان کسب کرده است. «سه ایکس: بازگشت زندر کیج» فقط ۲۹۳ میلیون دلار از مجموع درآمد ۳۳۸ میلیون دلاری‌اش را از خارج از امریکا به دست آورده که ۱۵۷ میلیون دلار از آن متعلق به بازار چین است. این فیلم با ۸۵ میلیون دلار بودجه تهیه شده است. «رزیدنت ایول: فصل آخر» (Resident Evil: The Final Chapter) با ۸۱ درصد افت فروش در هفته‌ی دومش در چین مواجه شد و ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار فروخت. این فیلم ویدیو گیمی که با ۴۰ میلیون دلار بودجه ساخته شده، ۱۳۸ و نیم میلیون دلار در چین فروخته و ۲۸۳ میلیون دلار از سرتاسر دنیا به جیب زده است. این رقم «فصل آخر» را پشت سر درآمد ۳۰۰ میلیون دلاری «رزیدنت ایول: آخرت» در رده‌ی دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های این مجموعه قرار می‌دهد.

جدول ۱۰ فیلم برتر هفته

 

ردیففیلمفروش این هفته
۱Logan۸۵/۳ میلیون دلار
۲Get Out۲۶/۱ میلیون دلار
۳The Shack۱۶/۱ میلیون دلار
۴The LEGO Batman Movie۱۱/۶ میلیون دلار
۵Before I Fall۴/۹ میلیون دلار
۶John Wick: Chapter Two۴/۷ میلیون دلار
۷Hidden Figures۳/۸ میلیون دلار
۸The Great Wall۳/۵ میلیون دلار
۹Fifty Shades Darker۳/۴ میلیون دلار
۱۰La La Land۲/۹ میلیون دلار

 

 نگاهی به برخی فیلم‌های تازه‌اکرا‌ن‌شده‌ی این هفته:

لوگان

Logan

از همان اولین تریلر فیلم که وولورین سرزنده و شوخ‌طبع گذشته را این‌بار غم‌زده و ساکت در دنیایی پوسیده و پرگرد و غبار نشان می‌داد، می‌دانستیم که «لوگان» قرار است به فیلم متفاوتی در میان آثار ابرقهرمانی پرتعداد این روزها تبدیل شود. حالا اکثر منتقدان باور دارند که «لوگان» همان چیزی است که انتظارش را می‌کشیدیم: یک نئو-وسترنِ پسا-آخرالزمانی ابرقهرمانی خشن و خونین و احساسات‌برانگیز. به‌طوری که برخی منتقدان باور دارند «لوگان» نه تنها یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینماست، بلکه یکی از بهترین «فیلم»‌های امسال هم است که حتی لیاقت نامزدی بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۸ را هم دارد! در یک کلام در رابطه با «لوگان» با یکی از نادرترین فیلم‌های ژانر فیلم‌های کامیک‌بوکی سروکار داریم. داستان فیلم در آینده‌ای نزدیک جریان دارد. لوگان پیر و شکسته در مخفیگاه‌شان در مرز مکزیک از پروفسور ایکسِ بیمار مراقبت می‌کند. اما تلاش‌های لوگان برای بازنشسته کردن چنگک‌هایش و مخفی ماندن از چشمان دنیا نتیجه نمی‌دهد: او باید از دختر نوجوانی علیه نیروهای شروری که او را می‌خواهند محافظت کند.

منتقد سن فرانسیسکو کرانیکل که فیلم را فوق‌العاده دوست دارد می‌نویسد: «"لوگان" با استفاده از چنگال‌های فلزی نابودناپذیرش کلیشه‌های فیلم‌های کامیک‌بوکی را نابود کرده و این معرکه است. فیلم جدید وولورین اگرچه در دنیای آشنای قدیمی این مجموعه جریان دارد، اما با تغییر لحن بسیار فاحشی در مقایسه با فیلم‌های نسبتا بی‌خشونتِ قبلی افراد ایکس روبه‌رو شده است و در مسیر عصبانی و خشونت‌بارش به سیم آخر می‌زند». نویسنده‌ی شیکاگو سان تایمز که سه و نیم ستاره به فیلم داده می‌آورد: «"لوگان"، ساخته‌ی جیمز منگولد که به‌طرز تاریکی سرگرم‌کننده و به‌طرز غافلگیرکننده‌ای چندلایه است، خداحافظی تلخ و شیرین و خون‌باری برای یکی از سرسخت‌ترین کاراکترهای دنیای "افراد ایکس" است. سناریوی هوشمندانه و جسورانه‌ی فیلم این فرصت را به هیو جکمن می‌دهد تا کار جدیدی با شخصیت لوگان/وولورین انجام بدهد و نتیجه یکی از بهترین هنرنمایی‌های دوران کاری جکمن و یکی از شگفت‌انگیزترین فیلم‌های ابرقهرمانی این دهه است». امتیاز متاکریتیک این فیلم ۷۷ است.

پیش از اینکه سقوط کنم

Before I Fall

«پیش از اینکه سقوط کنم» به کارگردانی خانم رای روسو-یانگ، براساس رمانی نوشته‌ی لورن الیور به همین نام است. داستان به دختر نوجوانی به اسم سامانتا (زویی دویچ) می‌پردازد که در ظاهر زندگی ایده‌آلی دارد؛ از دوستان عالی و معشوقه‌ی عالی گرفته تا آینده‌ای عالی. اما همه‌چیز برای سم وقتی تغییر می‌کند که ناگهان متوجه می‌شود در یک روز تکراری که مدام به ابتدا برمی‌گردد گرفتار شده است و به این ترتیب هیچ آینده‌ای ندارد. زندگی دوباره و دوباره‌ی یک روز کاری می‌کند تا سم به این فکر کند که زندگی‌اش واقعا چقدر ایده‌آل بوده است. سم علاوه‌بر کشف راز اتفاقی که برایش افتاده است، باید از رازهای نزدیک‌ترین آدم‌های دور و اطرافش را هم اطلاع پیدا کند و به این نتیجه برسد که چگونه می‌توانیم در یک روز، زندگی‌مان را کاملا متحول کنیم.

منتقد لس آنجلس تایمز که از فیلم خیلی راضی است می‌نویسد: «بدون ذره‌ای خجالت‌زدگی باید بگویم لذت صادقانه‌ای در "پیش از اینکه سقوط کنم" وجود دارد؛ فیلمی که ایده‌ی کاملا مسخره‌ای را برمی‌دارد و به‌طرز غافلگیرکننده‌ای از دل آن بررسی زیرکانه و تاثیرگذاری درباره‌ی بحران‌ها و خصوصیات نوجوانان عصر معاصر بیرون می‌کشد». نویسنده اینترتینمنت ویکلی که فیلم را دوست دارد در نقدش می‌آورد: «ملودرام نوجوانانه‌ای که تا گردن در کلیشه قرار دارد، اما کماکان به‌طرز غیرمنتظره‌ای حاوی پیام عمیقی است... "پیش از اینکه سقوط کنم" در واقع درام دبیرستانی استانداردی درباره‌ی کشف هویت‌مان و رفتار خوب با دیگران است که بارها نمونه‌اش را دیده‌ایم، اما دویچ انسانیت و عمقی به سم می‌بخشد که شخصیت او را به چیزی فراتر از اکثر پروتاگونیست‌های نوجوانی که دیده‌ایم تبدیل می‌کند». امتیاز متاکریتیک این فیلم ۵۸ است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده