نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار اولین تریلر فیلم Deadpool 2

رایان رینولدز اولین تریلر فیلم مورد انتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) را منتشر کرد.

در اوایل ماه دی، شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه ددپول قرار است حضور کوتاهی را در فیلم Logan (لوگان) داشته باشد. اما این شایعه توسط جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، و رایان رینولدز، بازیگر نقش وید ویلسون/ددپول، تکذیب شد. حال پیش از اکران فیلم Logan در آمریکا، در برخی از سینماهای جهان ویدیویی از فیلم Deadpool پخش شد که توسط طرفداران ضبط و در شبکه‌های مجازی منتشر شد. حال رایان رینولدز رسما اولین تریلر فیلم Deadpool 2 را منتشر کرده است. این ویدیو No Good Deed نام دارد و زمان آن کمی بیش از ۳ دقیقه است.

در این ویدیو، وید ویلسون در حال قدم زدن در خیابانی بسیار کثیف است که یک درگیری و دزدی از یک پیرمرد را مشاهده می‌کند. در حالی که موسیقی سوپرمن در حال پخش است، او مانند سوپرمن به باجه تلفن می‌رود تا لباس خود را عوض کند، اما تعویض لباس او بسیار طولانی می‌شود و دزد مسلح این پیرمرد را به قتل می‌رساند. در پایان ددپول یک بستنی را روی زمین پیدا می‌کند و با دراز کشیدن در کنار جسد این پیرمرد شروع به خوردن بستنی می‌کند. در این تیزر حتی شاهد حضور کوتاه استن لی نیز هستیم و پوستر فیلم Logan و سالن محل نمایش این فیلم نیز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو بامزه و زیبا را تماشا کنید:

| |

طبق گفته اینترتیمنت ویکلی، این تریلر به شخصیت ناتان سامرز ملقب به کیبل نیز اشاره می‌کند که احتمالا این شخصیت در فیلم Deadpool 2 حضور خواهد داشت. طبق شایعات منتشر شده، دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things، احتمالا ایفاگر نقش کیبل در این فیلم خواهد بود. علاوه بر این، در این تیزر ، شاهد پوستر سریال فایرفلای (Firefly) نیز بودیم. ناتان فیلیون یکی از گزینه‌های اصلی برای بازی در نقش کیبل است که در این سریال نیز به ایفای نقش پرداخته بود و ممکن است به این موضوع مرتبط باشد.

فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 احتمالا از اواخر بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس خواهد بود. اواخر ماه آبان، دیوید لیچ به عنوان کارگردان جدید فیلم Deadpool 2 انتخاب و معرفی شد. او در این فیلم جانشین تیم میلر شد که به علت اختلاف نظر و عقیده با رایان رینولدز و کمپانی فاکس قرن بیستم از پروژه Deadpool 2 خارج شده بود

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Deadpool 2 در نظر گرفته و اعلام نشده است هرچند پیش بینی می‌شود که این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شود. اوایل ماه آذر، کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن دو فیلم جدید و بدون عنوان مارول به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود خبر دادبا این حال، این کمپانی نام این دو فیلم را تاکنون فاش نکرده است. دو فیلم جدید مارول کمپانی فاکس به ترتیب در تاریخ‌های ۲ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) به روی پرده خواهند رفت. پیش بینی می‌شود یکی از این دو تاریخ، متعلق به فیلم Deadpool 2 باشد. هرچند برخی معتقد هستند که ممکن است این فیلم در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده