// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

سازندگان Witcher 3 و Horizon Zero Dawn با انتشار عکس هایی از یکدیگر تقدیر کردند

استودیو سی‌دی پراجکت رد و گوریلا گیمز، با انتشار دو عکس از ساخته‌های یکدیگر تقدیر کردند.

بازی Horizon Zero Dawn و بازی The Witcher 3: Wild Hunt، جزو بازی‌های برتر نسل هشتم به حساب می‌آیند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو گوریلا گیمز، سازنده بازی Horizon Zero Dawn و استودیو سی‌دی پراجکت رد، سازنده بازی The Witcher 3: Wild Hunt، از طریق توییتر از بازی‌های یکدیگر تقدیر کرده و آن‌ها را مورد ستایش قرار داده‌اند.

در ابتدا استودیو سی‌دی پراجکت بود که با انتشار یک عکس هنری زیبا، که نمایان‌گر شخصیت گرالت و الوی بود، از بازی ساخته گوریلا گیمز تقدیر کرد و در این باره نوشت:

ما شدیدا از بازی Horizon Zero Dawn خوشمان می‌آید و به استودیو گوریلا گیمز تبریک می‌گوییم.

The Witcher 3

سپس استودیو گوریلا گیمز با انتشار یک عکس هنری جدید، از استودیو سی‌دی پراجکت رد تشکر کرد. این استودیو در حساب توییتر خود نوشت:

بعد از توییت دوست داشتنی استودیو سی‌دی پراجکت رد، تصمیم گرفتیم تا این لطف را جواب بدهیم و در همین راستا یک عکس از شخصیت الوی و گرالت در نظر گرفته‌ایم.

Horizon Zero Dawn

این که در صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد حرکات مشابه این دو استودیو هستیم واقعا زیباست. چه خوب است که تمامی کمپانی‌ها و سازنده‌ها به بازی‌های یکدیگر احترام بگذارند. حال یک سوال پیش می‌آید! با توجه به این تصویر که نمایان‌گر یک رقابت بین آلوی و گرالت است، به نظر شما کدام شخصیت برنده خواهد شد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده