// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

بخش چند نفره بازی Mass Effect: Andromeda بر اساس اتصال بازیکن به بازیکن خواهد بود

بر اساس توییت تهیه کننده بازی Mass Effect: Andromeda، بخش چند نفره این بازی بر اساس سیستم کهنه بازیکن به بازیکن خواهد بود.

چندی پیش بود که خبری ناراحت کننده برای طرفداران بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد و در جریان آن خبر، متوجه شدیم که نسخه بتا بخش چند نفره این بازی لغو شده است و در ادامه، استودیو بایوور، سازنده بازی Mass Effect: Andromeda، با انتشار یک بیانیه علت لغو نسخه بتای بخش چند نفره را توضیح داد.

ظاهرا خبر ناراحت کننده دیگری نیز از این بازی در دسترس قرار گرفته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، فرناندو ملو، تهیه کننده بازی Mass Effect: Andromeda، در جریان یک توییت اعلام کرد که اتصالات بازیکنان در بخش چند نفره بازی بر اساس اتصالات بازیکنان یا به اصطلاح P2P است. به عبارتی بازیکنان برای بازی کردن می‌بایست به یکدیگر متصل شوند و خبری از سرورهای رسمی الکترونیک آرتز، ناشر این بازی، نخواهد بود.

واقعا سخت است که ببینیم هنوز بازی‌هایی هستند که از این سیستم قدیمی و عذاب آور به جای استفاده از سرورهای رسمی و با کیفیت استفاده می‌کنند. به احتمال زیاد در بخش چند نفره بازی Mass Effect: Andromeda نیز شاهد مشکلاتی نظیر مشکلات بازی For Honor باشیم.

بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ یک فروردین ۱۳۹۶ (۲۱ مارس) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده