نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

دیگو مارادونا قصد دارد از کونامی شکایت کند

دیگو مارادونا به تازگی از قصد خود برای شکایت از کمپانی کونامی خبر داد.

دیگو مارادونا، فوتبالیست افسانه‌ای سابق، به تازگی گفته است که قصد دارد از کمپانی کونامی (Konami)، ناشر بازی PES 2017، به علت استفاده بدون اجازه از چهره او در این بازی فوتبال، شکایت کند.

در پست جدیدی که در صفحه فیسبوک مارادونا منتشر شده است، ستاره سابق تیم بارسلونا و تیم ملی آرژانتین که از نظر بسیاری فوتبال دوستان به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ شناخته می‌شود، گفته است که:

دیروز شنیدم که کمپانی ژاپنی کونامی از تصویر من برای بازی PES 2017 استفاده کرده است.

در ادامه پست آمده است:

مانتیس مورلا، وکیل من، به زودی اقدامات قانونی مربوطه را آغاز خواهد کرد. امیدوارم یک کلاهبرداری دیگر در کار نباشد.

تصویر مارادونا در حالت myClub بازی PES 2017 به کار رفته است؛ بخشی از بازی که بازیکنان می‌توانند تیم رویایی خود را از فوتبالیست‌های سابق و کنونی بسازند. در ادامه می‌توانید تصویری از مارادونا در بازی PES 2017 را مشاهده کنید:

مارادونا در PES 2017

از مارادونا به عنوان فوتبالیست قرن گذشته یاد می‌شود؛ او از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۷ به مدت ۲۱ سال به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای فعالیت می‌کرد. او دو بار رکورد مبلغ انتقال را شکست، برنده تعداد بی‌شماری جایزه شد و از همه مهمتر جایزه بازیکن قرن فیفا را در سال ۲۰۰۰ دریافت کرد.

بعدها و در جام جهانی ۲۰۱۰، او تصمیم گرفت به عنوان مربی تیم ملی کشورش فعالیت کند، با این حال موفق نشد تیم قدرتمند آرژانتین را از مرحله یک چهارم نهایی فراتر ببرد.

در دیگر اخبار بازی PES 2017، به تازگی Data Pack 3.0 بازی منتشر شده و چهره بیش از ۱۰۰ بازیکن را اصلاح کرده است. هشت لباس کلاسیک تیم بروسیا دورتمند، یکسری کفش جدید، تابلو‌های جدید برای کنار زمین و یک توپ آدیداس جدید که در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶/۲۰۱۷ استفاده خواهد شد، به لطف Data Pack 3.0 بازی PES 2017 به بازی افزوده شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده