نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

اکران فیلم The Dark Tower بار دیگر عقب افتاد

کمپانی سونی پیکچرز اکران فیلم مورد انتظار برج تاریک (The Dark Tower) را بار دیگر عقب انداخت.

طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده، کمپانی سونی پیکچرز اکران فیلم The Dark Tower را که اقتباسی از رمان فانتزی و قدیمی استفن کینگ است، یک هفته دیگر عقب انداخته است. این فیلم در حال حاضر قرار است در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) اکران شود. پیش از این قرار بود انیمیشن The Emoji Movie (فیلم اموجی)، دیگر محصول کمپانی سونی و کلمبیا پیکچرز، در این تاریخ اکران شود، اما حال این انیمیشن قرار است به جای فیلم The Dark Tower یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.

کمپانی سونی به وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی گفته است که دیگر تغییری در اکران فیلم The Dark Tower ایجاد نخواهد کرد و این فیلم در این تاریخ به روی پرده می‌رود. طبق گفته سونی، به دلیل اینکه هدف از ساخت و انتشار انیمیشن The Emoji Movie کودکان هستند و اکران آن به فصل بازگشایی مدارس نزدیک بوده است، این کمپانی تصمیم گرفت که اکران این انیمیشن را یک هفته جلو بیندازد تا اکران آن فاصله زمانی بیشتری تا بازگشایی مدارس داشته باشد.

The Dark Tower

کمپانی سونی اخیرا اولین پوستر رسمی فیلم The Dark Tower را منتشر کرده است. علاوه بر این، در جریان مراسم سالانه سینماکان، سونی اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد،‌ اما این تریلر تاکنون به صورت رسمی توسط این کمپانی منتشر نشده است. مجموعه The Dark Tower شامل هشت رمان می‌شود که توسط استفن کینگ نوشته و منتشر شده‌اند. این کتاب‌ها بین سال‌های ۱۹۸۲ تا ۲۰۱۲ منتشر شده‌اند. این کتاب‌ها ترکیبی از تم‌های وسترن کلاسیک با عناصر ترسناک، علمی تخیلی، فانتزی و غیره است. 

کارگردانی فیلم The Dark Tower بر عهده نیکولای آرسل بوده است که سابقه ساخت فیلم «یک رابطه سلطنتی» (A Royal Affair) را در کارنامه دارد که برای این فیلم‌ نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است. ادریس البا در نقش رولاند دشاین / هفت تیر کش، متیو مک کانهی در نقش والتر پادیک ملقب به مرد سیاه پوش و تام تیلور در نقش جیک چمبرز، سه بازیگر اصلی فیلم The Dark Tower هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. کاترین وینیک، جکی ارل هیلی، فران کرانتس، ابی لی کرشاو، کیم کلودیا و ژوزه زونیگا، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده