// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ انتشار بازی Shovel Knight: Specter of Torment برای سایر پلتفرم‌ ها مشخص شد

استودیو Yacht Club تاریخ انتشار بازی Shovel Knight: Specter of Torment را برای سایر پلتفرم‌ها مشخص شد. 

چندی پیش استودیو استودیو یات کلاب (Yacht Club) بسته الحاقی بازی Shovel Knight را با نام The Specter of Torment برای نینتندو سوییچ منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی تاریخ انتشار بازی Shovel Knight: Specter of Torment برای پلتفرم‌های دیگر نیز مشخص شده است و این بازی برای تمامی پلتفرم‌ها در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت ماه) منتشر می‌شود.

به نقل از استودیو یات‌ کلاب بازی Specter of Torment در تاریخ ۱۶ فروردین ماه (۵ آوریل) برای رایانه‌های شخصی و از طریق فروشگاه eShop برای نینتدو 3DS و Wii U منتشر می‌شود. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار آن در ماه آوریل برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ویتا و Fire TV مشخص نشده است.

بازی Specter of Torment برای کاربرانی که بازی Shovel Knight را بر روی هر یک از پلتفرم‌ها خریداری کرده باشند، رایگان است و می‌توانند آن را دانلود و بازی کنند. در غیر این صورت می‌توانید بسته الحاقی را مجزا در قالب یک بازی با قیمت ۹.۹۹ دلار خریداری کنید یا اینکه نسخه کامل بازی یعنی Shovel Knight: Trasure Trove را با قیمت ۲۴.۹۹ دلار تهیه کنید.

بازی  Shovel Knight: Specter of Torment توانست در زوجی نمره ۸.۵ را دریافت کند.

بازی Shovel Knight: Specter of Torment هم اکنون برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر بسته الحاقی جدید را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده