نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فصل سوم سریال Better Call Saul فضای تاریک تری خواهد داشت

سازنده سریال Better Call Saul اعلام کرد که فصل سوم این سریال، فضای تاریک‌تری نسبت به فصل‌های قبلی خواهد داشت.

فصل سوم سریال Better Call Saul، که سریال اسپین‌آف Breaking Bad محسوب می‌شود، از ماه آینده آغاز خواهد شد. در جدیدترین اخبار تلویزیون، وینس گیلیگان، خالق این سریال، اطلاعاتی در رابطه با فصل سوم این سریال ارائه کرده است. با استناد به گزارش ورایتی، گیلیگان در رابطه با فصل سوم سریال گفت:

فصل سوم سریال Better Call Saul، فضای تیره‌تری دارد و بیشتر شبیه به Breaking Bad است. ما برای رسیدن به چنین فضایی برنامه‌ریزی نکرده بودیم و این اتفاق به صورت طبیعی به وقوع پیوست.

Better Call Saul

همچنین در این فصل، ما شاهد تغییر جیمی مک‌گیل به ساول گودمن خواهیم بود. باب ادنکرک، بازیگر نقش جیمی مک‌گیل / ساول گودمن در این باره گفته بود:

این فصل اولین باری خواهد بود که وی خود را به عنوان ساول گودمن معرفی می‌کند که این اتفاق خیلی هم جالب است. ساول گودمن، بیشتر یک اتفاق داخلی برای جیمی‌ مک‌گیل است. وی سعی می‌کند که شخصیت اصلی خود را پنهان کند و کارهای مختلف و غیرقانونی خود را در قالب ساول گودمن انجام دهد که باعث شده من برای او احساس ناراحتی بکنم.

یکی دیگر از اتفاقات بسیار جالب فصل سوم سریال، حضور گاس فرینگ، شخصیت بسیار معروف سریال Breaking Bad است. ادنکرک در رابطه با حضور فرینگ در این سریال گفت:

گاس فرینگ در فصل سوم، حضور بسیار پررنگی دارد و ما متوجه می‌شویم که وی چطور امپراتوری مواد مخدر خود را می‌سازد. در انتهای فصل سوم، دومینوها شروع به ریختن می‌کنند و اگر فصل چهارمی وجود داشته باشد، آن فصل فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود.

در دیگر اخبار مربوط به سریال Better Call Saul، چندی پیش شایعاتی مطرح شده بود که جسی پینکمن، شخصیت محبوب سریال Breaking Bad احتمال دارد در این سریال حضور داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده