// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

میزان فروش سری Witcher و جزئیات تازه ای از روند ساخت Cyberpunk 2077 اعلام شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد در جدید‌ترین گزارش و کنفرانس مالی خود ضمن اعلام فروش کلی مجموعه The Witcher، جزئیات تازه‌ای از وضعیت توسعه Cyberpunk 2077 منتشر کرد.

کمپانی سی‌دی پراجکت در سال ۲۰۰۲ بخش ساخت بازی خود را با نام استودیو CD Projekt Red تاسیس کرد. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو در گزارش مالی سال ۲۰۱۶ میزان فروش سری بازی‌های The Witcher را ۲۵ میلیون نسخه اعلام کرده و در کنفرانسی که همراه با انتشار گزارش مالی برگزار شد مراحل ساخت بازی Cyberpunk 2077 را «تماما رو به جلو» توصیف کرده است.

مجموعه The Witcher شامل سه بازی The Witcher 2: Assassins of Kings ،The Witcher و The Witcher 3: Wild Hunt بوده که علی‌رغم اعلام فروش کلی آن‌ها، استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد میزان فروش هریک از بازی‌ها را منتشر نکرده است. با این‌حال میزان فروش اعلام شده در سال ۲۰۱۶ افزایش قابل ملاحظه‌ای نسبت به رقم  ۲۰ میلیون نسخه فروش اعلام شده در گزارش مالی سال گذشته، داشته است.

در جلسه پرسش و پاسخ برگزار شده در خلال کنفرانس مالی کمپانی سی‌دی پراجکت، جزئیات تازه‌ای از روند ساخت بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد و استودیو سی‌دی پراجکت رد جاه‌طلبانه بودن پروژه را دلیل عجله نکردن این استودیو در انتشار آن اعلام کرد. بر‌طبق بر‌نامه‌ریزی استودیو سازنده، بازی مذکور در بازه زمانی ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. مارسین ایوینسکی، از بنیان‌گذاران استودیو سی‌دی پراجکت رد در این رابطه گفته است:

تا زمانی که چیزی برای نمایش داشته باشیم، دیگر صحبتی در مورد بازی Cyberpunk 2077 انجام نخواهیم داد. دلیل این رویکرد، شیوه ما در امر بازی‌سازی است. موارد زیادی از جمله ویژگی‌های بازی و وسعت آن وجود دارد که می‌توانیم در مورد آن‌ها سخن بگوییم . اما زمانی باید در مورد این موارد صبحت کنیم که امکان نمایش و توضیح وجود داشته باشد. به همین دلیل در حال حاضر خبر بیشتری از بازی Cyberpunk 2077 منتشر نخواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 که در یک پادآرمان‌شهر جریان داشته و مایک پاند‌سمیت، طراح بازی Cyberpunk 2020 در تیم سازنده آن حضور دارد، در تاریخی نا‌معلوم منتشر خواهد شد. علاوه بر این پلتفرم‌های مقصد این بازی نیز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی میزبان آن باشند.

در پایان در گزارش مالی سال ۲۰۱۶ کمپانی سی‌دی پراجکت اعلام شد که در‌آمد و سود استودیو سی‌دی پراجکت رد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده