// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

اکشن فیگور لرد سالادین بازی Destiny 2 معرفی شد

فروشگاه گیم‌استاپ، اکشن فیگور شخصیت لرد سالادین بازی Destiny 2 را معرفی کرد.

در گذشته اکشن فیگور شخصیت Cayde-6 برای بازی Destiny معرفی شده بود و حال با معرفی شدن بازی Destiny 2 به صورت رسمی، فروشگاه گیم‌استاپ و فروشگاه ای‌بی گیمز اکشن فیگور شخصیت لرد سالادین این بازی را معرفی کردند. لرد سالادین دومین شخصیت از دنیای Destiny است که اکشن فیگورش ساخته شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در سایت ای‌بی گیمز نوشته شده است که این اکشن فیگور مختص به بازی Destiny 2 است ولی از آن طرف در سایت گیم‌استاپ فقط به این مورد اشاره شده است که این اکشن فیگور مطعلق به Destiny است و نسخه دقیق آن مشخص نشده است. با این حال باید تا تاریخ هشت مهر (۳۰ سپتامبر) صبر کنیم تا این اکشن فیگور عرضه شود.

Lord Saladin Action Figure - Destiny 2

اکشن فیگور لرد سالادین و گرگ‌هایش ۲۰ دلار قیمت گذاری شده است و فقط در فروشگاه گیم‌استاپ و ای‌بی گیمز به فروش می‌رسد که توسط Bigshot Toyworks ساخته شده است. همچنین اعلام شده است که این فیگور تقریبا ۱۰ سانتی‌متر ارتفا دارد. جدای از این اشکن فیگور، فروشگاه McFarlane نیز اعلام کرده بود که در حال ساخت یک اکشن فیگور ۳۵ دلاری از لرد سالادین است که تقریبا ۲۵.۵ سانتی‌متر ارتفا دارد.

بازی Desitny 2 در تاریخ ۱۷ شهریور (هشت سپتامبر) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. از دیگر اخبار حول این بازی می‌توان به اولین تریلر منتشر شده دستینی ۲ اشاره کرد که در جریان آن مشخص شد که این بازی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده