// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

ناتی داگ: بازی The Last of Us Part II تا قبل از ۲۰۱۹ عرضه نخواهد شد

در جریان مصاحبه اخیر مدیرعامل استودیو ناتی داگ، وی اعلام کرده است که بازی The Last of Us Part II تا قبل از سال ۲۰۱۹ عرضه نخواهد شد.

رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2016 را می‌توان یکی از بهترین رویدادهای مربوط به سونی دانست آن هم به خاطر معرفی بازی The Last Of Us Part II که تنها با یک تریلر تمامی هواداران این مجموعه را شگفت‌زده کرد و انتظار برای عرضه این بازی واقعا سخت است.

حال ایوان ولز، مدیرعامل استویو ناتی داگ، در جریان جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که تا قبل از سال ۲۰۱۹ نباید منتظر عرضه این بازی باشیم و با این حرف انتظار را برای هواداران بیش از پیش سخت‌تر کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، وی در مصاحبه خود به این نکته اشاره کرده است که بازی هنوز وارد مراحل ساخت نشده است و فعلا مراحل پیش ساخت را سپری می‌کند.

ظاهرا بخش اصلی از تیم سازنده در حال کار بر روی بازی Uncharted: The Lost Legacy هستند و پس از آن مراحل اصلی ساخت بازی The Last of Us Part II کلید می‌خورد. همچنین در ادامه صحبت‌های خود به موضوعی اشاره کرد که در گذشته به آن نیز اشاره شده بود. بازی The Last of Us Part II یکی از بهترین داستان‌ها را به خود اختصاص داده است و تمامی مخاطبان را راضی خواهد کرد.

با تمام این تفاسیر سوالی پیش می‌آید و آن هم این است که آیا تا سال ۲۰۱۹ باید منتظر عرضه این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو باشیم؟ یا اینکه پای نسل جدید در میان است؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده