نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

بایوور به انتقادات پیرامون بازی Mass Effect: Andromeda واکنش نشان داد

استودیو بایوور باری دیگر نسبت به انتقادات پیرامون بازی Mass Effect: Andromeda واکنش نشان داده و گفت که بروزرسانی‌های جدیدی در راه است.

امروز استودیو بایوور (Bioware) بیانیه جدیدی در مورد بازی Mass Effect: Andromeda که هفته گذشته عرضه شد، منتشر کرده است. در این بیانیه که امروز در توییتر منتشر شد، تیم توسعه بازی گفته است استودیو بازخوردهای بیشتری در مورد مشکلات این بازی نقش آفرینی دریافت کرده است:

ما بازخوردهای بیشتری دریافت کردیم که برخی از آن‌ها مثبت و برخی دیگر انتقادی بوده‌اند. بازخوردها بخش مهمی از پشتیبانی ما از بازی محسوب می‌شوند و قصد داریم جزئیات برنامه‌های فوری خود را روز سه شنبه، ۱۵ فروردین به اشتراک بگذاریم.

در ادامه بیانیه استودیو بایوور آمده است که سازندگان به سختی در تلاشند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند و راه حلی برای بهبود ساختار بازی Mass Effect: Andromeda پیدا کنند.

هفته آینده منتظر جزئیات برنامه‌های فوری بایوور برای بازی آندرومدا باشید.

بازی Mass Effect: Andromeda اولین روز فروردین ماه برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد و واکنش خوب، اما ناامیدکننده منتقدان را بیشتر به دلایل فنی و به خصوص مشکلات انیمشن‌های حرکتی و چهره شخصیت‌ها به دنبال داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده