نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

عنوان رسمی دنباله فیلم Annabelle اعلام شد

کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما عنوان رسمی دنباله فیلم آنابل (Annabelle) را اعلام کردند.

دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Annabelle 2 (آنابل ۲)، از عنوان رسمی این فیلم رونمایی کرد. آنابل: خلقت (Annabelle: Creation)، نام و عنوان رسمی این فیلم خواهد بود. این فیلم، دنباله فیلم Annabelle است که در سال ۲۰۱۴ به روی پرده رفت و عملکرد بسیار موفقی در گیشه داشته است. این فیلم که اولین فیلم فرعی مجموعه The Conjuring است، با بودجه‌ای معادل ۷ میلیون دلار تولید و موفق شده است حدود ۲۵۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

فیلم Annabelle: Creation داستان یک عروسک‌ساز و همسرش را روایت می‌کند که سال‌ها پیش دختر خود را از دست داده‌اند. چند سال پس از این اتفاق غم‌ انگیز، یک راهبه به همراه چند دختر یتیم که یتیم خانه‌ آن‌ها توقیف و بسته شده است، به خانه این عروسک‌ساز می‌روند. این راهبه و چند دختر یتیم خیلی زود می‌فهمند که آن‌ها بخشی از اهداف این عروسک‌ساز هستند و او تصمیم دارد که از آن‌ها برای خلق عروسکی به نام آنابل استفاده کند.

Annabelle: Creation

استفانی سیگمن، تالیثا بیتمن، لولو ویلسون، آنتونی لاپالیا، فیلیپا کولثارد و میراندا اتو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annabelle: Creation حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز وان به همراه پیتر سفران به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle: Creation بر عهده گری دوبرمن است که فیلمنامه فیلم اول را نیز او نوشته بود.

فیلم Annabelle: Creation برای اکران در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۱۷ (۲۰ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده