// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

بروزرسانی جدید بازی Titanfall 2 منتشر شد

بروزرسانی جدید بازی Titanfall 2 در دسترس کاربران قرار گرفت.

چندی پیش بود که اعلام شد در هفته آینده، بروزرسانی جدید بازی Titanfall 2 عرضه خواهد شد و در جریان این بروزرسانی نقشه Colony به همراه محتویاتی دیگر به بازی اضافه خواهد شد و این بسته الحاقی کاملا رایگان خواهد بود.

حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، بروزرسانی مربوط به بسته الحاقی بازی Titanfall 2 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده است و کاربران می‌توانند به نقشه Colony که بازسازی شده نقشه‌ای به همین اسم در نسخه اول است، دسترسی داشته باشند. جدای از این نقشه اسلحه جدید R-101 و یک حرکت تمام کننده جدید به نام Curb Check نیز به بازی اضافه شده است.

از دیگر بخش‌های این بروزرسانی می‌توان به کاموها و طراحی‌های جدید برای اسلحه‌ها و تایتان‌های شما اشاره کرد. جدای از موارد ذکر شده، تیم سازنده با تغییراتی در نحوه عملکرد تایتان‌ها و قابلیت‌های پایلت‌ها سعی کرده است بازی را بیش از پیش به تعادل برساند و در کنار آن باگ‌های موجود در این بخش نیز رفع شده است. برای مثال زمانی که با پایلت خود می‌خواستید حرکت تمام کننده‌ای را انجام دهید، اسلحه شما از دستانتان به زمین می‌افتاد!

در آخر اعلام شده است که از تاریخ ۱۰ فروردین (۳۰ مارس) تا ۱۴ فروردین (سه آوریل) علاقه‌مندان می‌توانند بازی Titanfall 2 را به رایگان تجربه کنند. در این نسخه رایگان بخش چند نفره بازی Titanfall 2 به صورت کامل در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود و دو مرحله از بخش تک نفره که یکی از آن‌ها مرحله تمرینی Gauntlet است نیز برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. نکته جالب این است که این دو مرحله از این پس کاملا به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود.

همچنین به مدت یک هفته می‌توانید از رویداد XP دوبرابر بازی Titanfall 2 لذت ببرید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده