// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

فروش نینتندو سوییچ از مرز ۵۰۰ هزار دستگاه در ژاپن گذشت

با گذشت ۴ هفته از عرضه نینتندو سوییچ این کنسول در ژاپن بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه فروخته است.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، اخیرا آمار و ارقامی از فرشو کنسول نینتندو سوییچ در ژاپن منتشر شده است که نشان می‌دهد این کنسول توانسته است تا تاریخ ۶ فروردین (۲۶ مارس) بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه فروش داشته باشد.

اگر کمی دقیق‌تر به ارقام منتشر شده نگاه کنیم، می‌بینیم این کنسول به صورت دقیق ۵۱۹۵۰۴ دستگاه فروخته است. همچنین در ادامه گفته شده است که در هفته‌های متوالی فروش این کنسول کمی افت کرده بود که در آخرین هفته (هفته چهارم) باز آمار فروش خوبی را از کنسول نینتندو سوییچ شاهد بودیم. شاید بتوان دلیل این افزایش فروش را آغاز فاز بتای بازی Splatoon 2 دانست.

اگر آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ را با پلی‌استیشن 4 در ژاپن مقایسه کنیم، می‌بینیم که کنسول پلی‌استیشن 4 پس از گذشت چهار هفته تنها ۴۳۹۸۱۰ دستگاه فروخته بود و پس از گذشت هفت هفته توانست به نیم میلیون دستگاه برسد و پس از هشت هفته، ۵۱۹۷۷۳ دستگاه فروخت که تقریبا مشابه به رقم فروش کنسول کمپانی نینتندو است.

کنسول پلی‌استیشن 4 زمانی که در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ عرضه شد، به سرعت فروشش در ژاپن کاهش یافت که دلیل آن عدم وجود بازی‌های برجسته ژاپنی بر روی کنسول در زمان عرضه بود و ظاهرا کنسول نینتندو سوییچ از این مشکل برخوردار نیست. از طرفی فروش کنسول نینتندو سوییچ و ارقام مربوط به این کنسول در ژاپن نسبت به کنسول Wii U کمی ضعیف‌تر است. کنسول نینتندو Wii U با این که به یک شکست تبدیل شد، توانست تنها در سه هفته از مرز ۵۰۰ هزار دستگاه عبور کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده