نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم جدید Tomb Raider بسیار متفاوت تر از فیلم های قبلی این مجموعه خواهد بود

طبق گفته روآر یوتاگ، کارگردان فیلم توم ریدر (Tomb Raider)، فیلم جدید این مجموعه بسیار متفاوت‌تر از دو فیلم اول آن خواهد بود.

کمپانی برادران وارنر به تازگی اولین تصاویر فیلم Tomb Raider را منتشر کرده‌ استحال در جدیدترین اخبار سینما، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. روآر یوتاگ، کارگردان این فیلم، اخیرا مصاحبه‌ای را با مجله GQ انجام داده است. او به این مجله گفت که فیلمبرداری فیلم Tomb Raider که از ماه دی گذشته آغاز شده بود، در کشور آفریقای جنوبی به پایان رسیده است و فیلمبرداری این فیلم همچنان در بریتانیا ادامه خواهد داشت. طبق گفته یوتاگ، لندن محل بعدی فیلمبرداری فیلم Tomb Raider است. آلیشیا ویکاندر قرار است نقش لارا کرافت را در فیلم Tomb Raider بازی کند.

فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی هیچگاه عملکرد بسیار خوبی نداشته‌اند و این فیلم‌ها اکثرا به آثاری متوسط و ضعیف تبدیل شده‌اند. یوتاگ به GQ گفت که این فیلم قرار است تمام طرفداران این مجموعه را به خود جذب کند چرا که طبق گفته او، این فیلم از تمام منابع بازی Tomb Raider الهام گرفته است. تاکنون دو فیلم براساس مجموعه بازی‌های Tomb Raider ساخته و منتشر شده که آنجلینا جولی ایفاگر نقش لارا کرافت در آن‌ها بوده است. طبق گفته یوتاگ، فیلم جدید Tomb Raider کاملا متفاوت‌تر از این دو فیلم خواهد بود و منشا داستانی کرافت در این فیلم بسیار شبیه به بازی ویدیویی Tomb Raider محصول سال ۲۰۱۳ است. یوتاگ در ادامه توضیحات خود گفت:

تمرکز داستان این فیلم تنها بر روی دستاورد‌های مادی و باورنکردنی او نخواهد بود، بلکه به کنکاش عمیق‌تر در شخصیت انسانی کرافت نیز خواهد پرداخت. من این دو فیلم را تماشا کرده‌ام و آن‌ها بسیار سرگرم کننده بودند. آنجلینا جولی یک لارا کرافت فوق العاده بود. اما فیلمی که ما داریم می‌سازیم، بسیار متفاوت‌تر از این دو فیلم خواهد بود. این فیلم دارای منشا داستانی بسیار متفاوتی است و من فکر می‌کنم که طرفداران، آلیشیا ویکاندر را در نقش لارا کرافت بسیار دوست خواهند داشت.

tomb raider

بازی Tomb Raider محصول سال ۲۰۱۳، تا حد زیادی الهام بخش فیلم جدید Tomb Raider بوده و حتی در بخش‌های بسیاری از جمله ظاهر و پوشش لارا کرافت، کاملا از این بازی الهام گرفته شده است. اما یوتاگ می‌خواهد طرفداران بدانند که فیلم جدید Tomb Raider مانند بسیاری از فیلم‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی نخواهد بود و تمرکز این فیلم بیشتر بر روی خلق صحنه‌های عملی و واقعی است نه صحنه‌هایی که توسط CGI خلق شده‌اند. یوتاگ گفت:

رویکرد ما در این فیلم مبتنی بر خلق و ساخت صحنه‌های عملی و واقعی به جای صحنه‌های CGI است. لارا کرافت یک قهرمان و یک مبارز است، اما او یک ابرقهرمان نیست. او شخصیت انسانی بیشتری دارد و در بسیاری از جهات می‌خواهیم مقابله خود او با بخش انسان شخصیتش را تماشا کنیم.

علاوه بر ویکاندر، والتون گوگینس، دومینیک وست و دنیل وو، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Tomb Raider تایید شده است. وست قرار است نقش ریچارد کرافت، پدر لارا کرافت را در این فیلم بازی کند. فیلم Tomb Raider قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم‌هایی چون شرلوک هولمز ۳ (Sherlock Holmes 3) و افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens)، است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده