// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی Snake Pass منتشر شد

Sumo Digital با انتشار تریلری بازی Snake Pass را برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو سومو دیجیتال (Sumo Digital)‌ اولین محصول خود را منتشر کرد که یک اثر پلتفرمر معمایی است. بازی Snake Pass امروز برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و  نینتندو سوییچ عرضه شد. ضمن اعلام این خبر تیم توسعه دهنده تریلر هنگام عرضه این بازی را منتشر کردند.

در ادامه می‌توانید نگاهی به داستان و ویژگی‌های بازی Snake Pass بیاندازید:

آرامش دنیای «هوت تور» پس از ورود بیگانگان به خطر می‌افتد و تنها قهرمان‌های بازی ما می‌توانند آن را از دست بیگانگان نجات دهند. قهرمان‌های ما یعنی نودل و دودل که به ترتیب یک مار و یک پرنده دوست ‌داشتنی هستند، دوستی خود را آغاز می‌کنند. وظیفه قهرمان‌های ما پیدا کردن انرژی گمشده دنیای «هوت تور» است که این امر باعث شده دنیای آنها ضعیف شده و در معرض تهدیدات دشمنان قرار گیرد. بازی Snake Pass با المان‌های فیزیک محور و معمایی کاربران را در جایگاه یک مار رها می‌کند و به گفته سازندگان، کاربران باید به عنوان یک مار در این بازی فکر کنند تا بتوانند مراحل این بازی را پشت سر بگذارند. با پیچ خوردن دور شاخه درختان و خزیدن در بوته‌ها اولین محصول استودیو سومو دیجیتال را تجربه کنید.

ویژگی‌های برتر بازی Snake Pass:

  • ۱۵ مرحله متنوع و چالش برانگیز
  • در مهارت‌های منحصر به فرد نودل استاد شوید
  • دنیای خود را به حالت اولیه برگردانید
  • دیوید وایز مسئولیت تنظیم موسیقی متن این بازی را بر عهده گرفته است

بازی Snake Pass هم اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران است. در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار این بازی را دانلود و تماشا کنید:

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده