// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

۴ بازی جدید به سرویس Backward Compatibility اضافه شدند

میجر نلسون ۴ بازی ایکس‌باکس 360 که به تازگی به سرویس Backward Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه شدند معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرد که ۴ بازی ایکس‌ باکس 360 از طریق سیستم Backward Compatibility به کنسول ایکس‌ باکس وان راه پیدا می‌کنند. میجر نلسون در توییتی اعلام کرد که بازی‌هایی Dead Rising 2: Case West ،Dead Rising 2: Case Zero به همراه Meet the Robisnons  و Cars 2: The video Game این بار به فهرست سیستم Backward Compatibility اضافه می‌شوند.

اگر هر کدام از بازی‌های مذکور را بر روی ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید هم اکنون می‌توانید آنها را در فهرست بازی‌های ایکس‌باکس وان خود مشاهده کنید، در غیر این صورت در ادامه می‌توانید آنها را از لینک‌های زیر خریداری کنید:

بازی Cars 2: Video Game با قیمت ۲۰ دلار با حجم ۲.۸۹ گیگابایت

بازی Dead Rising 2: Case West با قیمت ۱۰ دلار با حجم ۱.۱۴ گیگابایت

بازی Dead Rising 2: Case Zero با قیمت ۵ دلار با حجم ۸۲۴ مگابایت

بازی Meet the Robinsons با قیمت ۲۰ دلار با حجم ۵.۷۲ گیگابایت

در خبر دیگر مربوط به سیستم Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان ، چندی پیش فیل اسپنسر اعلام کرد که علاقه بسیار زیادی به اضافه شدن بازی Call of Duty: Black Ops 2 به این سرویس دارد ولی کاربران نباید به این زودی انتظار آن را بکشند.

فهرست بازی‌های سیستم Backward Compatibility ایکس‌باکس وان توانسته است تا به حال ۳۲۰ بازی را در خود جای دهد، چندی پیش شاهد ملحق شدن بازی Grand Theft Auto IV، ساخته راک‌استار گیمز، به این سرویس بودیم.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده