نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی 45: از Xbox Game Pass تا جزئیات بسته های الحاقی Battlefield 1

هفته پیش، مایکروسافت از سرویس شبیه به نتفلیکس مخصوص بازی با نام Xbox Game Pass رونمایی کرد و دایس هم جزئیات بسته‌های الحاقی Battlefield 1 را اعلام کرد.

در ۷ روز گذشته، دنیای بازی‌های ویدیویی و سرگرمی پر از اخبار مهم بود. یکی از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته، مربوط به مایکروسافت و سرویس Xbox Game Pass بود. سرویسی که به کاربران اجازه می‌دهد با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار، به بیش از صد بازی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 دسترسی داشته باشند. مشترکین این سرویس، می‌توانند این بازی‌ها را دانلود کرده و روی رایانه شخصی یا کنسول ایکس‌باکس وان خود این بازی‌ها را تجربه کنند. با اینکه هنوز تمام بازی‌های این سرویس اعلام نشده است، اما Halo 5 ،Gears of War: Ultimate Edition و Mad Max بازی‌هایی هستند که در این سرویس وجود دارند. Xbox Game Pass از بهار در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از اتفاقات مهم هفته گذشته، مشخص شدن جزئیات تمام بسته‌های الحاقی بازی Battlefield 1 بود. بر این اساس، دایس برنامه دارد که ۴ بسته الحاقی برای بازی بتلفیلد 1، شوتر جنگ جهانی اول خود منتشر کند. The Shall Not Pass ،In The Name Of The Tsar ،Turning Tides و Apocalypse نام این بسته‌های الحاقی هستند که اولین آن‌ها یعنی They Shall Not Pass در ماه جاری میلادی برای بازی عرضه خواهد شد که در این هفته‌نامه جزئیات کامل این بسته‌ها را اعلام کرده‌ایم. 

اگر هفته گذشته فرصت نداشتید اخبار مهم دنیای سرگرمی را بخوانید، با هفته‌نامه ویدیویی زومجی همراه باشید:

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده