نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

کارگردان فیلم مستقل Bumblebee مشخص شد

کمپانی پارامونت پیکچرز رسما کارگردان فیلم مستقل بامبل بی (Bumblebee) را انتخاب و معرفی کرد.

به نقل از وب‌سایت ددلاین، تراویس نایت به عنوان کارگردان فیلم Bumblebee که قرار است براساس این شخصیت محبوب گروه اتوبات مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) ساخته شود، انتخاب و معرفی شد. نایت بیشتر برای ساخت انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) شناخته شده که نامزد دریافت دو جایزه اسکار نیز شده است. با این حال، فیلم Bumblebee نخستین فیلم لایو اکشنی است که نایت کارگردانی آن را بر عهده دارد.

کریس مک‌کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (فیلم لگو بتمن)، دیگر گزینه پارامونت برای کارگردان فیلم Bumblebee بوده است. به نظر می‌رسد با توجه به پیش زمینه داستانی این فیلم، پارامونت به دنبال استخدام کارگردان انیمیشن بوده که تجربه زیادی در خلق تصاویر کامپیوتری داشته باشد. مک‌کی اخیرا کارگردان فیلم نایت وینگ (Nightwing) را بر عهده گرفته است. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bumblebee بر عهده کریستینا هادسون و لورنزو دی بوناونتورا خواهد بود و استیون اسپیلبرگ به همراه مایکل بی به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهند داشت.

Kubo and the Two Strings Director Travis Knight

کمپانی پارامونت تصمیم دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی، هر سال یک فیلم از مجموعه Transformers تولید و منتشر کند. این استودیو چندی پیش اعلام کرده است که دو فیلم پس از فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) به روی پرده خواهد رفت. فیلم Transformers 6 در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) و Transformers 7 در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهند شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که فیلم Bumblebee در چه تاریخی منتشر خواهد شد. 

فیلم Transformers: The Last Knight جدیدترین فیلم مجموعه تبدیل شوندگان است که برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم The Last Knight بر عهده مایکل بی بوده است که آخرین تجربه کارگردانی او در این مجموعه خواهد بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده