نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بررسی بازی 1-2 Switch از دید وبسایت‌های معتبر دنیا

با زومجی همراه باشید تا مروری بر نمره‌های 1-2 Switch، بازی انحصاری نینتندو سوییچ داشته باشیم.

نینتندو سوییچ امروز رسما وارد بازار شد و همراه با آن نیز چندین بازی به عنوان آثار هنگام عرضه کنسول منتشر شده‌اند. یکی از این آثار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بود که توانست نمره‌های فوق‌العاده‌ای گرفته و متای ۹۸ را ثبت کند. با این حال همان‌طور که در بررسی‌های کنسول هم گفته شده، سوییچ به جز نسخه جدید زلدا در هنگام عرضه بازی خیلی بزرگ و خوبی ندارد. یکی از بازی‌های دیگر این کنسول که 1-2 Switch نام دارد و در این مطلب مروری بر نقد‌ها و نمره‌های آن خواهیم داشت، نتوانسته آنطور که انتظار می‌رفت ظاهر شود و نمره‌های نبستا پایینی را دریافت کرده است.

یکی از مواردی که نینتندو همواره در بازی‌ها و کنسول‌هایش به آن توجه دارد، فراهم کردن امکان تجربه گروهی بازی‌ها است. 1-2 Switch که دارای ۲۸ مینی‌گیم مختلف است، دقیقا به همین منظور طراحی شده و هدف اصلی آن این است که گیمر‌ها را کنار هم جمع کند تا بتوانند در مهمانی‌ها یا مراسم دیگر این بازی‌ها را با هم تجربه کنند. اما به نظر می‌رسد که این بازی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند و می‌توان لقب یکی از بازی‌های هنگام عرضه ضعیف کنسول نینتندو سوییچ را به آن داد.

در ادامه با مروری بر نقد، بررسی و نمره‌های بازی 1-2 Switch از سایت‌های معتبر دنیا همراه زومجی باشید:

1-2 Switch

آی‌جی‌ان: ۶۸ از ۱۰۰

بازی 1-2 Switch به خوبی از قابلیت‌های کنسول نینتندو سوییچ استفاده می‌کند. ولی واقعیت این است که خود بازی به هیچ وجه کیفیت خوبی ندارد.

گیم‌اسپات: ۶۰ از ۱۰۰

1-2 Switch یک مجموعه نسبتا سرگرم‌کننده از چندین مینی‌گیم است که بازی کردن آن با دوستان می‌تواند تجربه خوبی باشد. با این حال هرگز نباید انتظار داشته باشید که این بازی تجربه‌ای شبیه یا حتی نزدیک به Wii Sports ارائه کند.

گاردین: ۶۰ از ۱۰۰

بازی 1-2 Switch توانایی این را دارد که برای چند ساعت سرگرم‌تان کند و ممکن است از بازی کردن آن در کنار دوستان و آشنایان در مهمانی‌ها هم لذت ببرید. ولی این بازی از آن دست آثاری است که خیلی زود تکراری و خسته‌کننده می‌شود و پس از آن هم در بین آرشیو بازی‌هایتان خاک می‌خورد. نینتندو اعلام کرده بود که قصد دارد با نهایت احترام با خریداران سوییچ برخورد و آثاری لایق آن‌ها منتشر کند. ولی 1-2 Switch بیش‌تر شبیه به یک سو استفاده از علاقه اولیه مخاطبین به سوییچ و بازی‌های آن است.

گیم رنت: ۴۰ از ۱۰۰

بازی 1-2 Switch تنها در یک صورت اثری قابل تحمل می‌شد و آن هم این بود که نینتندو آن را به عنوان بازی‌ای رایگان در داخل جعبه سوییچ قرار می‌داد. این بازی از حیث طراحی بسیار ضعیف بوده و در کل اثری سطحی است.

گیم اینفورمر: ۴۰ از ۱۰۰

وظیفه یک بازی انحصاری و هنگام عرضه کنسول، این است که توانایی‌های محصول جدید را به بهترین شکل ممکن نشان دهد و مشتری را به خرید آن ترغیب کند. نینتندو سوییچ در حال حاضر بازی‌ای مثل Breath of the Wild را دارد که این وظیفه را به شکلی عالی انجام می‌دهد. ولی خب اگر به دنبال بازی دیگری به غیر از نسخه جدید زلدا باشید، متاسفانه گزینه‌های زیادی نخواهید داشت. 1-2 Switch یکی از دیگر بازی‌های هنگام عرضه سوییچ است که به طرز توهین‌آمیزی سطحی و ضعیف است. نینتندو یک کنسول بسیار خوب را ساخته و روانه بازار کرده است، ولی بازی‌ای مثل 1-2 Switch این حس را به کاربر منتقل می‌کند که انگار سوییچ یک وسیله بسیار ضعیف و ارزان‌قیمت است. نینتندو برای نشان دادن ارزش واقعی کنسولش، نیاز به بازی‌های بهتری دارد.

بررسی بازی 1-2-switch


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده