نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

دلیل لغو بتای بخش چند نفره Mass Effect: Andromeda

تهیه کننده بازی Mass Effect: Andromeda در حساب رسمی توییتر خود، دلایل لغو بتای بخش چند نفره این بازی را اعلام کرد.

روز گذشته بود که بایوور اعلام کرد که بازی Mass Effect: Andromeda نسخه آزمایشی بخش چند نفره نخواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار بازی، تهیه کننده جدیدترین نسخه Mass Effect، در توییتر دلیل این اقدام بایوور را توضیح داده است. فرناندو ملو در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که آنها بتای بخش چندنفره بازی را لغو کرده‌اند. وی در ادامه اعلام کرد که او می‌داند که علاقمندان چقدر مشتاق تجربه این بتا بودند اما با در نظر گرفتن اینکه آنها به زمان عرضه بازی بسیار نزدیک هستند، این تصمیم، تصمیم درستی از جانب آنها بوده است. وی افزود که بخش چندنفره بازی، بیشترین آزمایش‌‌هایی را داشته که آنها تا به حال روی یک بازی انجام داده‌اند.

ملو همچنین اشاره کرد که بخش چندنفره بازی، اوایل سال ۲۰۱۷، یک آلفای محدود را برروی کنسول‌ها داشته است و به همین دلیل بازی توسط بازیکنان واقعی نیز آزمایش شده است. در یک توییت دیگر، ملو گفت که این بخش از بازی فوق‌العاده است. 

افرادی که در نمایشگاه PAX East که در شهر بوستون برگزار شد شرکت کرده بودند، فرصت این را پیدا کردند که این بخش از بازی را تجربه کنند. همچنین مشترکین سرویس EA Access و Origin Access نیز می‌توانند پیش از انتشار رسمی بازی، آن را برای مدتی تجربه کنند. این بازی در تاریخ ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) در دسترس این افراد قرار خواهد گرفت.

در انتهای توییت‌هایش، ملو یک عکس نیز منتشر کرد و افزود که هنوز موارد زیادی در رابطه با بخش چندنفره بازی وجود دارد که BioWare آنها را اعلام نکرده است. این عکس صفحه انتخاب شخصیت را نشان می‌داد.

Mass Effect Andromeda

بخش چندنفره بازی Mass Effect Andromeda، با بخش داستانی آن یکپارچه است و بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که نسبت به بازی Mass Effect 3، بیشتر در دنیای بازی تحرک داشته باشند. این بازی، Season Pass نخواهد داشت با این حال احتمال عرضه بسته الحاقی برای آن بسیار بالا است. بایوور پیش‌تر اعلام کرده بود که جزئیات بیشتری از مورد را در آینده اعلام خواهد کرد.

بازی Mass Effect Andromeda در تاریخ اول فروردین برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده