نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

نظر فیل اسپنسر در رابطه با نینتندو سوییچ

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در جدیدترین مصاحبه خود نظرات خود در رابطه با کنسول نینتندو سوییچ را به اشتراک گذاشته است.

امروز به صورت رسمی کنسول جدید نینتندو که با نام نینتندو سوییچ شناخته می‌شود، به صورت جهانی عرضه شد و حال در جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در برنامه آنلاکد وب‌سایت آی‌جی‌ان، نظرات خود را در رابطه با این کنسول با دیگران به اشتراک گذاشته است. وی به یک نسخه از این کنسول پیش از عرضه جهانی دسترسی داشته و در این‌باره گفت:

رابطه ما با نینتندو فوق‌العاده است و آنها با سوییچ یک نوآوری فوق‌العاده را انجام داده‌اند.

وی در ادامه اعلام کرد که او طراحی سخت‌افزار این کنسول را بسیار دوست دارد و اعتقاد دارد که هرگاه که نینتندو یک محصول جدید را وارد بازار می‌کند، این اتفاق برای همه گیمرها یک اتفاق بسیار خوب است.

در ادامه این مصاحبه، هنگامی که از فیل اسپنسر سوال شد که چرا مایکروسافت هرگز یک دستگاه قابل حمل بازی نساخته است، وی در پاسخ گفت که او همیشه در حال نگاه کردن بازار و یاد گرفتن است اما مایکروسافت به طور کلی اعتقاد دارد که بازار بازی‌های قابل حمل در اختیار موبایل‌ها است. وی در ادامه اعلام کرد که بسیاری از افراد از گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS خود برای وارد شدن به ایکس‌باکس لایو استفاده می‌کنند تا بتوانند با دوستان خود ارتباط برقرار کنند:

من هنوز نمی‌دانم که آیا ما هرگز یک دستگاه بازی قابل حمل خواهیم ساخت یا خیر اما من همیشه این بازار را نگاه می‌کنم تا موارد جدیدی یاد بگیرم. گیمرها دوست دارند که بازی‌های خود را همه جا بازی کنند.

نظر شما در رابطه با کنسول Nintnedo Switch و صحبت‌های فیل اسپنسر چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده